חובר לדור מיכה: אנורתוזיס פמגוסטה צירפה את אסף צור

אסף צור | אנורתוזיס פמגוסטה

שוער הפועל רעננה והנבחרת הצעירה, הפך לליגיונר השישי בקפריסין והשוער הרביעי שמשחק בליגה מחוץ לישראל. ישתף פעולה עם הקשר שעזב בקיץ את מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

המושבה הישראלית בקפריסין התרחבה היום (שני) עם ליגיונר נוסף, כאשר שוער הפועל רעננה אסף צור בן ה-22, אשר משתייך גם לנבחרת הצעירה, הושאל עד תום העונה לאנורתוזיס פמגוסטה, אליה הצטרף לאחרונה גם הקשר דור מיכה.

צור נחשב לאחד השוערים המבטיחים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, ולמרות גילו הצעיר, הספיק לערוך 79 הופעות בהפועל רעננה בליגה הראשונה במשחקי גביע המדינה ובעקבות ירידתה של הקבוצה מהשרון לליגת המשנה, כעת צור ינסה את מזלו לראשונה בקבוצה באירופה.

בעקבות הצטרפותו לקבוצה מהאי השכן, צור הפך לשוער הרביעי שמשחק כיום בקבוצה מחוץ ישראל אחרי בוריס קליימן (וולוס, יוון), עומר חנין (מיינץ, גרמניה) וכמובן השוער המוביל של הנבחרת הבוגרת אופיר מרציאנו (היברניאן) ואין ספק שהמהלך עשוי להוביל להתקדמות מקצועית ואף לזימון בכורה לנבחרת הבוגרת.

עם זאת, יש לציין כי לצור מחכה מאבק לא פשוט על אפודת השוער הראשון. מאז תחילת העונה הקודמת, עומד בין הקורות, גיאורגי לוריה, שוער נבחרת גיאורגיה, אשר שיחק בעבר גם בסמארה ואנז'י מחצ'קלה וגם באולימפיאקוס היוונית, לכן כלל לא בטוח שהשוער הישראלי יקבל תחילה את המקום בהרכב.

אסף צור
אסף צור | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי