"פ.ס.וו תנסה לצרף את זהבי אם לאמרס יימכר, אך הוא יצטרך לקצץ"

ערן זהבי
ערן זהבי | "סינה ספורט", אתר הליגה הסינית

בתקשורת ההולנדית ניתחו את הסיכוי שהחלוץ יעבור לאיינדהובן: "למאמן רוג'ר שמידט יש את המספר שלו והם בקשר רציף". וגם: השוואה למיטרוגלו שלא הצליח להותיר חותם

(גודל טקסט)

לפי התקשורת הסינית ערן זהבי אמנם נגרע מסגל גוואנגז'ו ר.פ כבר לא ישוב לקבוצה, אולם רשמית חוזהו יסתיים רק בחודש דצמבר ועד שלא יושג סיכום בינו ובין המועדון, הוא לא יוכל להשתחרר כשחקן חופשי. זו גם אחת הסיבות העיקריות, אולי המכשול הגדול, לכך שהוא עדיין ללא קבוצה חדשה.

אתמול פרסמנו כי ערן זהבי סירב להצעה מבשיקטאש ונוטה לעבור להולנד ולשחק בפ.ס.וו איינדהובן, שגוואנגז'ו ר.פ אישרה לתקשורת הסינית שאכן התקבלה הצעה ממנה על הישראלי, והבוקר (רביעי) גם באחד מכלי התקשורת המובילים בהולנד, "ED", התייחסו לאפשרות שהחלוץ ינחת באיינדהובן.

"האפשרות לצרף את ערן זהבי תתאפשר רק אם הוא יקצץ בשכר", נכתב בכותרת הידיעה בהולנד. למעשה, כך מבהירים בידיעה, העסקה עוד רחוקה מסיכום וצפויה לצאת לפועל רק בתנאי שהחלוץ סם לאמרס יימכר, כשנודע כי בימים האחרונים מתנהל מו"מ למכירתו לאטאלנטה האיטלקית, וכמובן בכפוף לקיצוץ משמעותי בשכר של זהבי , שהוצעו לו כ-1.2 מיליון יורו לעונה לעומת כ-10 מיליון בסין לפני בונוסים.

ערן זהבי | ספורט1

מאמנה של פ.ס.וו, רוג'ר שמידט, מכיר היטב את זהבי בין השאר מתקופתו בסין ובכתבה נטען כי זהבי נמצא באנשי הקשר בטלפון של המאמן, שהשניים בקשר ושהגרמני ובהחלט מציב את זהבי בראש סדר העדיפויות שלו למקרה שיהיה צורך ברכישת חלוץ. גם בעונה שעברה צירפה פ.ס.וו חלוץ די ותיק ומוכר הרבה יותר מזהבי בכדורגל העולמי, קוסטס מיטרוגלו היווני בן ה-32, אולם הוא הלך ודעך שככל שהתקדמה העונה וב"ED" בהחלט מבהירים כי בניגוד אליו, נראה שזהבי נמצא בשיא כושרו והציפיות ממנו להבקעת שערים בהתאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי