בהולנד אישרו: לאמרס נמכר לאטאלנטה, פ.ס.וו תאיץ את המגעים עם זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

לאחר שפרסמנו לראשונה בספורט1 שהחלוץ בחר לעבור לאיינדהובן, בתקשורת האיטלקית משוכנעים ש"תוך שעות" ההולנדים ימכרו את שחקן ההתקפה המוביל שלהם, מה שיגרום לקידום השיחות עם הישראלי

(גודל טקסט)

"עניין של שעות עד שהעסקה תיסגר סופית", כך כתבו הבוקר (חמישי) באיטליה על המו"מ בין אטאלנטה לפ.ס.וו איינדהובן באשר להעברת החלוץ סם לאמרס ובשעות הערב הגיע גם האישור מהולנד: הקבוצה מברגאמו תשלם כ-10 מיליון יורו תמורת לאמרס, שינחת מחר בארץ המגף על מנת להשלים את המעבר. המשמעות? הדרך סלולה לחתימה של ערן זהבי בפ.ס.וו וההולנדים צפויים להאיץ את המגעים.

כפי שפרסמנו אתמול לראשונה בספורט1, זהבי החליט שפ.ס.וו תהיה התחנה הבאה שלו בקריירה, ברגע שיצליח להתיר את חוזהו בגוואנגז'ו ר.פ, שההסכם שלו עמה יסתיים רק בדצמבר ובימים אלו הצדדים בשיחות על סיום ההתקשרות כשלושה חודשים לפני הזמן. ההולנדים הציעו לחלוץ 2.5 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים על הישגים עתידיים וזהבי מצדו ימריא להולנד ברגע שיקבל אישור על סיכום עם ר.פ באשר לסיום דרכו.

מאמנה של פ.ס.וו, הגרמני רוג'ר שמידט, מכיר היטב את ערן זהבי מימיו כמאמן בליגה הסינית ובעיתון ההולנדי "ED" נכתב אתמול כי השניים נמצאים בקשר רציף ושהישראלי הוא בהחלט מועמד מוביל להחליף את לאמרס, שכאמור, רק הודעה רשמית חסרה על מנת שמכירתו תהפוך לסופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי