רשמית: עילאי אלמקייס הושאל מהופנהיים לדן האג

עילאי אלמקייס
עילאי אלמקייס | דן האג, רשמי

אחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי, שרשם שער בכורה בנבחרת ב-1:1 מול סלובקיה, ישחק בקבוצה מהליגה הבכירה בהולנד

(גודל טקסט)

מזל טוב לעילאי אלמקייס. הכישרון הצעיר של נבחרת ישראל הושאל היום (שישי) מהופנהיים לדן האג מהליגה ההולנדית הבכירה עד לסיום העונה, במטרה להשתפשף ולהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה בוגרת. השחקן בן ה-20 הוא הישראלי השני שישחק בליגה ההולנדית העונה, לצד אלי דסה מוויטסה. אם גם ערן זהבי אכן יצטרף בסופו של דבר לפ.ס.וו איינדוהבן, המדינה ממש תהפוך ל"מושבה ישראלית".

אלמקייס, שקיבל את המספר המחייב 10, אמר לאתר הרשמי של דן האג: "זה מרגיש טוב להגיע לכאן ולהתחיל לעבוד פה. השיחות עם המאמן והמנהל המקצועי שכנעו אותי שזה מועדון עם פוטנציאל ואני כבר מחכה שאוכל לעזור למועדון לעמוד במטרותיו. אני קשר שאוהב להיות עם הכדור, לנווט את המשחק וכבר לא יכול לחכות ללבוש את המדים הצהובים-ירוקים".

המנהל הטכני מרטין יול, בעברו מאמן טוטנהאם ואייאקס בין השאר, הוסיף: "עילאי הוא קשר ורסטילי שהיה חלק מהסגל של אלפרד שרודר בהופנהיים. הוא היה על הרדאר שלנו במשך תקופה וכשכבש שער בכורה בנבחרת ישראל אפילו מעבר לכך. אנחנו מאוד מרוצים שהוא בחר להצטרף אלינו"

עילאי אלמקייס
עילאי אלמקייס | דן האג, רשמי

רק לפני כשבוע וחצי אלמקייס כבש כאמור את שער הבכורה שלו בנבחרת ישראל הבוגרת בהופעתו הרביעית במדים הלאומיים, כאשר נכנס כמחליף, קבע 1:1 דרמטי בדקה ה-90+1 מול סלובקיה במסגרת ליגת האומות והציל נקודה לחניכיו של וילי רוטנשטיינר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי