פרסום ראשון: פרטי החוזה של זהבי נחשפו, מאמן פ.ס.וו אישר: "הוא הגיע לבדיקות רפואיות"

החלוץ עבר את הבדיקות הרפואיות וראה את קבוצתו העתידית מנצחת 1:2 דרמטי את אמן. לספורט1 הגיעו פרטי החוזה של החלוץ: בניגוד לסין, לא יקבל מענק על כל שער, יקבל מענקים על אליפות ועלייה לליגת האלופות

(גודל טקסט)

זה באמת קורה. ערן זהבי מתקרב לחתימה רשמית בפ.ס.וו איינדהובן והבוקר (שבת) הוא המריא במטוס פרטי להולנד לקראת הצטרפות למועדון הפאר. עוד לפני ה-1:2 הדרמטי של פ.ס.וו נגד אמן, המאמן רוג'ר שמידט אישר: "זהבי הגיע לבדיקות רפואיות. המו"מ מתקדם טוב מאוד עד עכשיו וזה נראה טוב. אחרת, הוא לא היה מגיע לכאן היום".

כוכב נבחרת ישראל כבר נחת במדינה לאחר שטס יחד עם סוכנו רונן קצב. הוא עבר בדיקות רפואיות ולאחריהן צפוי ישלים את המעבר. אגב, ההערכה כי השחקן יחזור לישראל רק לקראת המשחק מול צ'כיה (8 באוקטובר) בעקבות צרכי הבידוד, והוא אמור להגיע לסקוטלנד ב-8 באוקטובר ישירות מהולנד. הערב זהבי הגיע לאצטדיון פיליפס, המגרש הביתי של הקבוצה באיינדהובן, וצפה בדרמה גדולה נגד אמן הצנועה במסגרת המחזור השני.

זה היה משחק רגוע מאוד ברוב הדקות, ופ.ס.וו עלתה ליתרון בדקה ה-21 כשנוני מדואקה האנגלי כבש. התוצאה נשמרה עד הדקה ה-83, אבל אז הגיע רגע בלתי יאמן – המגן פיליפ מקס החזיר את הכדור לשוער יבון מבוגו, שלא היה תחת לחץ, אך עדיין לא הצליח להשתלט על הכדור הפשוט וספג שער בלתי מחויב למציאות. כבר היה נדמה שהמשחק הולך לעבר חלוקת נקודות, אך בדקה ה-94 מקסי רומרו המחליף כבש שער דרמטי והעניק לפ.ס.וו ניצחון חשוב. ביום חמישי איינדהובן תפגוש את מורה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, וייתכן כי יהיה זה משחקו הראשון של החלוץ הישראלי.

זהבי בן ה-33 צפוי לחתום על חוזה לשנתיים באיינדהובן, בהן ירוויח 2.5 מיליון יורו לעונה כשכר בסיס. מבחינת מענקים, אם זהבי יסיים כמלך שערי הליגה ההולנדית הוא יזכה בבונוס של 350 אלף יורו. אליפות תביא לחלוץ הישראלי 350 אלף יורו נוספים, ומענק זהה הוא יקבל אם קבוצתו תעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. להבדיל מחוזהו בסין, לא קיים מענק על כל שער שיכבוש.

יש לציין כי ההצעה של איינדהובן היא הנמוכה ביותר שקיבל זהבי – 2.5 מיליון יורו לעומת 2.7 מבשיקטאש ושלושה מיליון מלוקומוטיב מוסקבה שגם משתתפת בשלב הבתים באלופות. מה שהכריע היה המאמן והמרדף שלו אחריו. עניין זה השפיע גם על הנהלת פ.ס.וו איינדהובן שהתכופפה וחרגה מהעקרונות הפיננסיים שלה.

מכבי ת"א לא הגישה שום הצעה ממשית בשום שלב ובכל מקרה, האדם היחיד שהיה אמור לשוחח איתו – מיטש גולדהאר – לא התקשר לזהבי.

כוכב נבחרת ישראל כבש עד כה בקריירה הבוגרת שלו לא פחות מ-306 שערים, וכעת הוא יחדש את המירוץ לכיבוש המקום הראשון בקרב הישראלים בכל הזמנים. השיא עצמו שייך לחלוץ העבר אלון מזרחי, אשר כבש 339 שערים. הוא המריא כאמור באופן פרטי במטוס מנהלים של החבר'ה ויסטה-ג'ט המלטזית, מטוס שהיה השבוע כבר בעמאן, דובאי וביירות.

ערן זהבי, רונן קצב | אינסטגרם

צפו בזהבי עולה למטוס לקראת ההמראה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי