ערן זהבי חתם בפ.ס.וו: "להגשים חלום אפשר גם בשלב מאוחר בקריירה"

ערן זהבי
ערן זהבי | פ.ס.וו איינדהובן

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ הצטרף למועדון הפאר מאיינדהובן בחוזה לשנתיים ועשוי לרשום את הופעת הבכורה כבר ביום חמישי בליגה האירופית. ישתכר כ-2.5 מיליון יורו לעונה לפני מענקים: "הלכתי עם הלב"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, ערן זהבי בחר כבר בשבוע שעבר לעבור לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית והיום (ראשון) השלים את מעברו לקבוצה ויהיה החלוץ הבכיר שלה בשנתיים הבאות. מחר הוא כבר צפוי לערוך את האימון הראשון שלו במדים החדשים, כאשר בו זמנית אנשיו עובדים על השחרור מגוואגז'ו ר.פ.

זהבי בן ה-33 חתם על חוזה לשנתיים תמורת 2.5 מיליון יורו לעונה ואם יסיים כמלך שערי הליגה ההולנדית, יכניס לחשבון הבנק שלו עוד 350 אלף יורו וזה גם יהיה הסכום שהחלוץ יקבל אם הקבוצה תזכה באליפות או תעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. העונה הוא עשוי לשחק עם הקבוצה בליגה האירופית ואולי גם לפגוש שם את מכבי תל אביב.

כבר ביום ראשון הקרוב הכוכב הישראלי עתיד לרשום דקות משחק ראשונות בפ.ס.וו, אשר תשחק נגד הראקלס אלמלו במחזור השלישי של הליגה. בנוסף, זהבי יספיק לחזור לאיינדהובן על מנת לשמור את צום יום כיפור. החלוץ יצטרף לנבחרת ישראל למשחק הגורלי נגד סקוטלנד (8.10).

ערן זהבי אמר לאחר החתימה: "גאה לחתום לשנתיים בפ.ס.וו. להגשים חלומות אפשר גם בשלב מאוחר של הקריירה אם עובדים מספיק קשה ומאמינים. הלכתי עם הלב והאתגר המקצועי, לקבוצה שאני חושב שמאמינה בי וביכולות שלי ומתאימה לסגנון המשחק שלי. עכשיו התפקיד שלי זה להחזיר על המגרש ולהצדיק את האמון שנותנים בי. אני רוצה להודות לסוכנים שלי רונן וגלעד קצב על העבודה המשותפת לאורך השנים. תודה לפ.ס.וו ולמאמן רוג'ר שמידט שגרמו לכל הדבר הזה לקרות. עכשיו נגמרו התודות, מתחילים לעבוד".

אמש ניצחה הקבוצה 1:2 את אמן, במשחק עם שערים ביזאריים למדי, וכך שמרה על מאזן מושלם בליגה ההולנדית בתום שני משחקים

צפו בפ.ס.וו מנצחת את אמן

למעשה, בפ.ס.וו רוצים לרשום את זהבי כבר למשחק ביום חמישי בסלובניה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, נגד מורה, ולכן המטרה היא להשלים את הצטרפותו לקבוצה כבר היום, על אף שמדובר ביום חופש בהולנד, כדי שיצטרף במהרה לאימונים ויהיה חלק מהסגל. אם פ.ס.וו תעבור את מורה, בשלב הפלייאוף היא תפגוש למשחק חוץ את המנצחת בין רוזנבורג הנורבגית לאלניהספור הטורקית.

אגב, עדיין לא ברור איזה מספר ילבש זהבי בפ.ס.וו. המספר 7 שייך לפורטוגלי ברומה, כך שבין האופציות 16 כמו בהפועל ת"א או 25 כמו בעונה הראשונה בסין. בכל מקרה, סיכום המספרים במספר שלו יהיה 7.

באתר "voetbalzone" ניתחו את הגעת זהבי לפ.ס.וו וכתבו: "הוא ידוע כמכונת שערים, אחד שבסין השאיר מאחור כוכבים כמו אסקיאל לאבסי, הולק, גרציאנו פלה ויאניק קראסקו שלא הצליחו להתמודד עם המספרים שלו, אבל הוא יהיה חייב להשכיח את סאם לאמרס (שנמכר לאטאלנטה בסוף השבוע)".

זהבי, שהגיע להולנד כבר אתמול במטוס פרטי וצפה בניצחון של פ.ס.וו 1:2 על אמן, מצטרף למועדון פאר שזכה ב-24 אליפויות וכן בגביע אופ"א ובליגת האלופות עוד במהדורה הקודמת שלה שנקראה גביע אירופה לאלופות ב-1988. זו תהיה הקדנציה השנייה שלו באירופה, אחרי שיצא לפאלרמו האיטלקית ב-2011 וכעבור שנה וחצי שב לישראל וזכה עם מכבי תל אביב בשלוש אליפויות, העפיל איתה לליגת האלופות וכמובן כבש במספרים יוצאי דופן. ב-2016 נמכר לגוואנגז'ו ר.פ תמורת כשמונה מיליון דולר וכבש 91 שערי ליגה ב-106 הופעות, תוך שהוא שובר את שיא השערים לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי