הולנד סוערת בגלל זהבי, קצב ענה לאייאקס: "שיגידו מה שהם רוצים"

רונן קצב, ערן זהבי
רונן קצב, ערן זהבי | אינסטגרם

אחרי שאריק טן האח הבהיר שהישראלי לא היה על הפרק מבחינת האלופה, סוכנו של השחקן השיב אש: "אני לא צריך להציע לאף אחד שחקן כמו ערן, היו לנו הצעות מעשרה מועדונים וערן רצה רק פ.ס.וו"

(גודל טקסט)

האם אייאקס באמת רצתה לצרף את ערן זהבי ואיחרה את הרכבת? תלוי את מי שואלים. בהולנד ממשיכים לעסוק בהרחבה בכוכב נבחרת ישראל, שכידוע חתם לשנתיים בפ.ס.וו. הסיבה: בכלי התקשורת השונים דווח שגם האלופה מאמסטרדם הייתה בתמונה עד הרגע האחרון, אלא שבשורות מועדון הפאר הכחישו זאת לציטוט וטענו כי הישראלי בסך הכל הוצע להם על ידי סוכניו.

"הסוכנים הציגו אותו בפנינו, הסתכלנו עליו והחלטנו שלא, כי יש לנו כבר מספיק חלוצים", כך הסביר בשידור חי מאמן אייאקס, אריק טן האח. "אם ערן היה יכול לשחק בהגנה, הפרסום הזה אולי היה יכול להיות נכון", צטוט גורם במועדון הפאר. באיינדהובן, כך נכתב בהולנד, בטוחים שהידיעה נכונה ושמחים על כך שהצליחו להקדים את היריבה הגדולה שמבחינתם הביעה בזהבי עניין ממשי.

רונן קצב, סוכנו של זהבי, צוטט בתקשורת ההולנדית ומיהר להגיב לדבריו של טן האח, שכאמור הצהיר שאייאקס לא הביעה שום עניין בשחקן: "אני לא צריך להציע לאף אחד שחקן כמו ערן זהבי. היו לנו הצעות מעשרה מועדונים טובים ומתוך כבד לאותם מועדונים, אני לא אפרסם את השמות שלהם. באייאקס יכולים להגיד מה שהם רוצים. אני לא אעשה את זה, כי יש לי מוניטין שאני צריך לשמור עליו".

קצב המשיך והסביר: "לא היה שום דיון לאיזו קבוצה ערן יעבור. פ.ס.וו איינדהובן הייתה הבחירה הראשונה שלו. ערן רצה לעבוד עם המאמן רוג'ר שמידט. בזמנו, כשהוא עבד בסין, הוא כבר ניסה לצרף את ערן לקבוצה שלו. ישבנו איתו והפילוסופיה שלו באמת משכה אותנו. לאורך כך הדרך ערן רצה ללכת אך ורק לפ.ס.וו".

ערן זהבי, רונן קצב | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי