בשל דחיית המשחק: זהבי ישחק בסמוך לכניסת יום הכיפורים

ערן זהבי
ערן זהבי | פ.ס.וו איינדהובן

המפגש בין פ.ס.וו להראקלס הוזז שעתיים ורבע קדימה והחלוץ, שהינו אדם מאמין, יסיים את הופעת הבכורה שלו זמן קצר לפני כניסת הצום ולא יחזור עם הקבוצה לאיינדהובן, אלא יישאר במלון באלמלו

(גודל טקסט)

השחרור הבינלאומי שלו מגוואנגז'ו ר.פ טרם התקבל, אך ערן זהבי יערוך את הופעת הבכורה שלו בפ.ס.וו איינדהובן נגד הראקלס אלמלו (ראשון, 17:45), במשחק שייכנס לחיכוך צמוד עם יום הכיפורים.

במקור, המשחק היה אמור להיפתח ב-14:30 שעון הולנד, אלא שהמפגש בין פ.ס.וו למורה הסלובנית ביום חמישי הקרוב הביא את המועדון לבקש מההתאחדות ההולנדית לדחות את ההתמודדות בכמה שעות וזו אכן נעתרה לבקשה. השינוי לא תואם עם זהבי, שכלל לא ידע על כך למעשה, אך למזלו הצום ייכנס ייכנס בשעה 19:08 שעון מקומי, כך שהמשחק לא יגלוש לתוך היום הקדוש, אותו החלוץ לא מתכוון לפספס כמובן.

מכיוון שזהבי הוא אדם מאמין ומתכוון לצום, הוא יצטרך להתארגן תוך דקות ספורות על חמגשית בחדר ההלבשה באלמלו ומשם, עם או בלי מקלחת, לצעוד רגלית אל בית מלון שנמצא במרחק של 5 דקות הליכה מאצטדיון פולמן באותה העיר, הנמצאת במרחק של 168 קילומטרים מאיינדהובן (נסיעה באורך של כשעתיים). במלון יצום זהבי במהלך יום הכיפורים וישוב לאיינדהובן ביום שני בלילה.

אגב, גם לאחר האימון הראשון של זהבי, היום אחר הצהריים, עדיין לא ברור איזה מספר יופיע על גב חולצתו העונה, שכן הפורטוגלי ברומה לובש את המספר 7 המזוהה עם הכוכב הישראלי. באימון עצמו החולצות היו ללא מספרים וזהבי טרם שוחח עם ברומה בעניין המספר. האפשרויות הנוספות: 16 (כמו בעונותיו בהפועל ת"א), 25 (כמו בעונה הראשונה בגוואנגז'ו), 34 או 77. זהבי התקבל באימון בצורה מאוד לבבית על ידי השחקנים ואנשי המועדון.

ערן זהבי
הופעת בכורה רגע לפני הצום | פ.ס.וו איינדהובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי