מחצית למנור סולומון, רק 1:1 לשחטאר מול רוק לביב

מנור סולומון | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

אלופת אוקראינה מקרטעת בפתיחת העונה ואיבדה נקודות מול העולה החדשה, מאזנה לאחר שלושה מחזורים: חמש נקודות. כוכב נבחרת ישראל עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה. עוואד לא נכלל בסגל ב-0:5 של לך פוזנאן

(גודל טקסט)

מנור סולומון, שהציג מבחינה אישית יכולת נהדרת בשני המשחקים של נבחרת ישראל בתחילת החודש, פגש הערב (רביעי) יחד עם קבוצתו שחטאר דונייצק את רוק לביב המסגרת המחזור השלישי של הליגה האוקראינית.

הקשר לא פתח בהרכב, אך עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-47 שחטאר נקלעה לפיגור משער עצמי של טאראס סטפננקו. בדקה ה-67 הגיע השוויון שחתם את תוצאת המשחק, לאחר בישול גדול של טייסון למרלוס.

שחטאר הציגה יכולת לא טובה היום, במיוחד במחצית הראשונה, ופותחת את העונה בצורה יחסית מקרטעת. היום היא איבדה נקודות לעולה החדשה, שהפסידה בשני מחזורי הפתיחה והצליחה להשיג את הנקודה הראשונה שלה לעונת 2020/21 דווקא מול האלופה, לה חמש נקודות בסיום שלושה מחזורים.

מנור סולומון | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

ליגיונר אחר, מוחמד עוואד, נותר מחוץ לסגל של לך פוזנאן הערב. הקבוצה הפולנית התמודדה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול אפולון הקפריסאית ורשמה 0:5 גדול, אך החלוץ המושאל ממכבי חיפה לא שותף.

מוחמד עוואד | הטוויטר הרשמי של לך פוזנאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי