שער ניצחון לגידי קאניוק בבכורה בבוריראם, גם דור חוגי כבש

גידי קאניוק | בוריראם, אתר רשמי

ליגיונרים: הקשר הבקיע ב-0:1 נגד סופאנבורי במסגרת הליגה התאילנדית. אקס מכבי פ"ת עם שער שני במדי סנקט פלטן, שהפסידה 2:1 לראפיד וינה. דסה ו-ויטסה הפסידו 2:1 לאייאקס

(גודל טקסט)

* בכורה מוצלחת לגידי קאניוק בתאילנד: הקשר שחתם  בבוריראם יונייטד, כבש את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה, שחזרה לשחק לראשונה מאז חזרת הליגה לפעילות. קאניוק כבש בדקה ה-15 נגד סופאנבורי (קבוצתו לשעבר של בלם הפועל חיפה מיקי סירושטיין) והגול המוקדם הספיק ובוריראם השיגה 0:1 קטן.

* שחקן נוסף שכבש הערב הוא דור חוגי, שמשחק בשעה זו בהרכב של סנקט פלטן נגד ראפיד וינה וכבש את שער היתרון כבר בדקה השישית אך לצערו היריבה השלימה מהפך וניצחה 1:2. למי שלא זוכר, שחקן ההתקפה כיכב עם גול ובישול בניצחון 0:5 על אדמירה ופתיחת העונה המוצלחת של הישראלי רק ממשיכה.

בהולנד אלי דסה פתח בהרכב של ויטסה שפגשה את אייאקס. הקבוצה של הישראלי רשמה הפסד ראשון העונה של 2:1 למרות שהאלופה נותרה בעשרה שחקנים בשל אדום של אדסון אלברס. מגן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-81.

* ביוון בוריס קליימן קיווה לערוך בכורה במדי וולוס נגד פאוק, אך לצערו שוב נותר על הספסל וצפה בקבוצתו החדשה מחלצת 0:0 מפתיע.

אלי דסה | NESImages/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי