צפו: דקל קינן כבש וקבע 1:1 בין סקרמנטו לרנו

דקל קינן
דקל קינן | האתר הרשמי של סקרמנטו רפבליק

הבלם הישראלי הוותיק העניק נקודה לקבוצתו בזכות נגיחה אדירה ואופיינית אל החיבורים. אקס מכבי חיפה וחבריו צפויים לפגוש את פיניקס בפלייאוף. 90 דקות לעידן כהן וגיא אבנד

(גודל טקסט)

הוא לא בכותרות וקצת שכחנו ממנו, אבל דקל קינן עדיין בעניינים. הבלם בן ה-36 פתח הלילה (בין שבת לראשון) בהרכב סקרמנטו מה-USL (הליגה השנייה בטיבה בארצות הברית) וכבש את שער השוויון ב-1:1 מול רנו.

צפו בשער של דקל קינן מול רנו

ברנט ריצ'ארדס העניק יתרון לרנו בדקה ה-44, וקינן קבע את השוויון בדקה ה-51 בנגיחה אדירה ואופיינית לחיבורים אחרי כדור קרן. בדקה ה-73 אקס מכבי חיפה ונבחרת ישראל הוחלף וסיים את חלקו במשחק כשהוא מעניק לקבוצתו נקודה.

התיקו בעצם קבע שרנו תסיים את בית א' בעונה הסדירה במקום הראשון, בעוד סקרמנטו תסתפק במקום השני. נותרו אמנם עוד שני משחקים, אך הם יהיו לפרוטוקול בלבד. שתי הקבוצות הראשונות מכל בית מבין שמונת הבתים מעפילות לפלייאוף על אליפות ה-USL, וכעת הקבוצה של קינן צפויה לשחק נגד פיניקס.

עוד ב-USL, המגן הימני עידן כהן, שהעבר הקיץ מהפועל תל אביב להרטפורד אתלטיק, פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 90 דקות בניצחון 0:1 על פיטסבורג. גם גיא אבנד שיחק משחק מלא במדי סנט לואיס, והפסיד 1:0 לאקסית – לואיוויל סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי