פסימיות בהולנד בנוגע לשיתוף זהבי באירופה, רכש חדש לפ.ס.וו

ערן זהבי | פ.ס.וו איינדהובן, רשמי

בתקשורת המקומית מעריכים כי החלוץ לא יוכל לשחק בפלייאוף הליגה האירופית נגד רוזנבורג. איינדהובן החתימה את קשר נבחרת חוף השנהב. וגם: הליגה המקומית תחזור להיות משוחקת בלי קהל, עד ה-20 באוקטובר

(גודל טקסט)

לפ.ס.וו איינדהובן נותרה משוכה אחרונה בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. ביום חמישי הקרוב תתארח קבוצתו החדשה של ערן זהבי אצל רוזנבורג הנורבגית, אך בהולנד פסימיים לגבי הסיכויים שהחלוץ הישראלי יוכל לעזור לחבריו במשימה החשובה ויערוך את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים-לבנים. כזכור, גוואנגז'ו ר.פ עדיין לא העבירה את השחרור הבינלאומי שלו ולכן זהבי נעדר ממשחק הליגה נגד הראקלס אתמול. ב"איינדהובן דגבלאט" נכתב היום (שני): "ככל הנראה, פ.ס.וו תיאלץ להסתדר בלעדיו בנורבגיה".

בינתיים, זהבי קיבל היום חבר חדש לקבוצה: פ.ס.וו הודיעה על החתמת הקשר האחורי איברהים סנגארה, שנרכש מטולוז תמורת 9 מיליון יורו. סנגארה בן ה-22 ערך שלוש הופעות בנבחרת חוף השנהב ועל פי התקשורת ההונלדית, העדיף את איינדהובן למרות שהחזיק בהצעות מהפרמיירליג, כולל אחת מסאות'המפטון: "רוג'ר שמידט שכנע אותי די מהר בזכות סגנון המשחק שלו. אני רואה עתיד במועדון הזה וחושב שאוכל לפתח את עצמי כשחקן כאן", סיפר סנגארה, שבדומה לזהבי, עדיין לא קיבל את השחרור מקבוצתו הקודמת ושיתופו במשחק נגד רוזנבורג מוטל בספק.

בהולנד התקבלה היום החלטה כואבת עבור אוהדי הכדורגל: לאחר שהותרה כניסת קהל למשחקים הראשונים בליגה, בעקבות עלייה בתחלואה בנגיף הקורונה החליט ראש הממשלה מארק רוטה לחזור לשחק בדלתיים סגורות, לפחות עד ה-20 באוקטובר.

כמו בשאר היבשת, הליגה המקומית תצא לפגרת הנבחרות לאחר המחזור שייערך בסוף השבוע הקרוב, כך שבהולנד יקוו כי האיסור על כניסת צופים לאצטדיונים כבר לא יהיה בתוקף כשהכדורגל המקומי יחזור לפעילות. בהולנד מודאגים מהפגיעה הכלכלית שתיווצר למועדונים אם המגרשים יישארו סגורים לקהל בתקופה הקרובה. באייאקס, למשל, נרשם אובדן של שלושה מיליון יורו הכנסות מכרטיסים בשני המחזורים הראשונים, שבהן הותר מקסימום של 12,000 צופים באצטדיון הביתי שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי