מיכה צפוי לערוך בכורה בהרכב: "הספיק להראות את האיכויות שלו"

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

הקשר זכה למחמאות לאחר שעלה מהספסל של אנורתוזיס נגד באזל ואמור להיכלל לראשונה ב-11 של טימור קצבאיה מול אולימפיאקוס ניקוסיה: "מצפים שיעזור לקבוצה בצורה משמעותית"

(גודל טקסט)

דור מיכה, ששוחרר ממכבי תל אביב לאור מעורבות ב"פרשת הכדורגלנים הקטינות", ערך ביום חמישי האחרון את הופעת הבכורה במדי קבוצתו החדשה, אנורתוזיס פמגוסטה, כאשר עלה מהספסל בדקה ה-61 במשחק החוץ נגד באזל בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שהסתיים בהפסד 3:2 לצד הקפריסאי.

למרות שלא השפיע על התוצאה נגד השוויצרים, הקשר הישראלי זכה למחמאות באי השכן ואף נכתב: "בחצי שעה בלבד הוא הספיק להראות את האיכויות שלו והדבר מעיד על הקריירה העשירה שהייתה לו במכבי תל אביב. באנורתוזיס מצפים שהוא יעזור לקבוצה בצורה משמעותית".

עוד נכתב שהמאמן טימור קצבאיה מתכוון לתת לו את חולצת ההרכב כבר ביום שבת לקראת משחק הבית נגד אולימפיאקוס ניקוסיה ועל פי הידיעה הוא מצפה שהקבוצה תהיה מעתה יצירתית ויעילה יותר לאור הצבתו של הפליימייקר החדש. מי שאמור לשלם את המחיר הוא הקשר הקפריסאי-פורטוגלי רנאטו מרגאסה.

אנורתוזיס פתחה את עונת 2020/21 עם שני ניצחונות על ארמיס ארדיפו ופאפוס מתחתית הליגה, אך לאחר מכן נפרדה בתיקו מול האלופה אומוניה ניקוסיה והפסידה למוליכה המפתיעה אפולון לימסול. כעת מיכה וקבוצתו ינסו לעצור את הקבוצה מהבירה, שנמצאת ברצף מוצלח של שני ניצחונות רצופים.

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי