"הסינים עושים בעיות, חשבנו שהם ייפרדו יפה מזהבי אחרי מה שהוא עשה"

ערן זהבי | אתר הליגה סינית

האזינו: לאחר שסבע עשה היסטוריה כשחתם באיחוד האמירויות, סוכנו קצב התראיין ל-103FM: "אחרי שערן עזב את סין, גם הרצון של דיא היה לא להישאר. מקווים שהוא יצליח וייפתח דלת לישראליים נוספים שם. רווח לכל צד"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון המלא

דיא סבע עשה אתמול (שני) היסטוריה, לאחר שעזב את גוואגז'ו ר.פ וחתם באל-נאסר מדובאי, ובכך הפך לישראלי הראשון שישחק באיחוד האמירויות לאחר הסכם השלום שנחתם בין המדינות.

בראיון לתכנית הספורט של 103FM, גלעד קצב סוכנו סיפר על העסקה: "לפעמים בחיים פשוט לא מתכננים דברים. בימים הראשונים אחרי שנחתם הסכם השלום, אני ואחי רונן חשבנו איך לקדם את זה ברמה הספורטיבית. חשבו שסבע הוא נציג ראוי".

"אין שום ספק שהוא גם רצה לבוא לשם. זה יותר קל לו ולמשפחה שלו. זה רק שלוש שעות טיסה מישראל. גם עכשיו ערן זהבי כבר לא בסין. זה לא סוד גם שהמצב בסין לא הכי טוב עכשיו. הרצון שלו אחרי שערן הלך היה לעזוב גם, והגיעה אליו הצעה כספית מכובדת מאוד. כל הצדדים הרוויחו".

דיא סבע מוצג באל נאסר |

השחרור מגוואנגז'ו: "סבע עדיין לא שוחרר משם, בדיוק כמו זהבי. האמת, רונן אחי נמצא בסין כדי לדבר איתם על המצב של שניהם. אני חושב שהמצב של סבע קל יותר. הם עושים לנו קצת בעיות. חשבנו שאחרי כל מה שזהבי עשה שם הם יפרדו ממנו יפה".

רמת הליגה באמירויות: "הליגה עצמה מתחילה בעוד חודש בערך. דיא יגיע לשם מיד אחרי המשחקים של הנבחרות. הרמה שם היא טובה. יש שם שחקנים ומאמנים טובים, חלקם זרים בעלי שם עולמי שהגיעו בסוף הקריירה שלהם, בדומה לליגה הסינית. מקווה שסבע ימשיך לככב שם".

שחקנים ישראליים נוספים שעשויים לעבור לאמירויות: "מיד אחרי ההסכם שלום, זה טבעי שהרבה שמות מהמגזר יוזכרו כמועמדים. כרגע אין התעניינות בשחקן כזה או אחר לפי מה שאנחנו יודעים. אני מאחל שיהיו עסקאות נוספות איתם ומקווה שההצלחה שתהיה לסבע שם תפתח את הדלת עבור אחרים. נפתח שוק חדש".

דיא סבע במעמד החתימה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי