חשיפת ספורט1: מסמכי השחרור של כחילה זויפו לאחר שחתם על דו"ח חניה

טל כחילה | האתר הרשמי של אטרומיטוס

הזוי: אקס בית"ר ירושלים, ששוחרר בניגוד לחוק מאטרומיטוס, שכר עורך דין ויגיש תלונה למשטרת אתונה. הטענה - זיוף מסמכים, שלילת זכויות ונזקים כלכליים. היעד הבא: איטליה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חשיפת ספורט1: הסיפור הבא כנראה קשור יותר לתחום הפלילים מאשר לספורט. מסמכי השחרור של טל כחילה, בלם אטרומיטוס היוונית, לכאורה זויפו לאחר שהשחקן חתם על דו"ח חניה. קראתם נכון. להלן השתלשלות האירועים: הבלם, לו חוזה עד תום העונה הנוכחית, קיבל הודעה מטעם הקבוצה ב-1 באוגוסט ובה הוא התבשר כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות. ב-20 באוגוסט עודכן הישראלי שאין באפשרותו להתאמן עם הקבוצה, כשבנוסף הוא לא קיבל את שכר החודשיים האחרונים – 20 אלף יורו בסך הכל.  

בשלב זה, כחילה הודיע למנהל המקצועי כי המועדון יהיה חייב לעמוד בחוזהו. במקביל, לתמונה נכנס אביו, אהוד כחילה, שהמריא לפגישה ביוון עם המנהל הספורטיבי, פגישה שנערכה ברוח טובה והוגדרה כטובה. בסיומה, הודיע המנהל המקצועי לכחילה האב כי מתנהל מו"מ בין המועדון לבין שלוש קבוצות מיוון בנוגע להעברתו של הבלם, ולכן הוחלט שכל זכויותיו של טל, לרבות המשכורות, הרכב והדירה, יישללו עד אשר יעזוב.  

מאז, כחילה נאלץ להתאמן לבדו עם מאמן אישי, כשהטענה של אטרומיטוס הייתה שבעקבות משא ומתן שהתנהל בנוגע להעברתו, הוא אינו רשאי להתאמן עם הקבוצה. העניינים החלו להסתבך בתחילת ספטמבר, כשאביו שכר עו"ד המתמחה בכדורגל היווני ואף שימש בתפקיד בכיר בהתאחדות היוונית. לאחר בדיקה שנעשתה, התברר לתדהמת השחקן וסביבתו כי הוא שוחרר על ידי אטרומיטוס וההתאחדות היוונית.

טל כחילה עם אהוד כחילה
טל כחילה עם אהוד כחילה | אתר רשמי

עורך הדין פנה להתאחדות ולאטרומיטוס לקבלת הסבר ובקבוצה ענו כי ב-20 באוגוסט כחילה חתם על מסמך בו הוא מסכים להפר את ההסכם בין הצדדים. מהו אותו מסמך? לפני כארבעה חודשים קיבל השחקן דו"ח על חנייה לא חוקית בעיר ורכבו נלקח. לאחר מכן, התבקש כחילה על ידי מנהל הקבוצה למלא פרטים אישיים כדי לשחרר את הרכב. הבלם סירב לחתום על מסמך ביוונית, שפה שאינו מכיר, אך בכל זאת מילא את פרטיו האישיים וזאת ללא חתימתו. 

מתברר כי המסמך שכחילה מילא בכתב ידו ולא חתם עליו, לכאורה זויף. הבלם נדהים לגלות כתב יד שונה מהמסך המקורי. בנוסף, התווספה פסקה נוספת בה לכאורה חתם השחקן על שחרורו המיידי מהמועדון ללא תנאים, דבר אשר לטענת השחקן ומקורביו, כאמור, מעולם לא קרה. לטענת עורך הדין, הדף אינו קביל בבית המשפט ובהתאחדות היוונית וזאת מכיוון שהוא נכתב בכתב יד.

אטרומיטוס הציגה את גרסתה והודיעה לעורך הדין כי באותו התאריך כחילה נכח בהתאחדות היוונית ואף הציגה עד שכביכול ראה את הבלם במשרדים וחותם על אותו המסמך, דבר אותו פוסלים לחלוטין בסביבת השחקן, שהשתמש באיכון טלפוני כדי להוכיח שלא שהה בסביבה. עוד מוסיפים בסביבת כחילה, כי לא יכול להיות שהוא יחתום על מסמך שחרור, בדיוק ביום בו שוחח עם המנהל המקצועי על תנאיו הכספיים והפיצוי.

עד לפני שבוע, בסביבתו של כחילה עוד ניסו להגיע לפשרה או לסגירת הסכם מול קבוצות אחרון ביוון כשהמנהל המקצועי בעצמו היה מעורה בפרטים, אך כשהמגעים לא צלחו וניסיונות נוספים מול המועדון נתקלו בסירוב, החליטו להגיש תביעה לפיפ"א על הנזקים הכלכליים והמקצועיים שנגרמו לבלם. 

בימים הקרובים צפוי כחילה להגיע עם עורך דינו למשטרת אתונה על מנת להגיש תלונה על זיוף מסמכים ונזקים כלכליים. ומה בנוגע לעתידו? התחנה הבאה עשויה להיות אמפולי מהליגה האיטלקית השנייה, כאשר מרבית תנאיו סוכמו, אך הקבוצה מבקשת שכחילה יגיע למספר ימים להתרשמות ובדיקות לפני חתימה.  

תגובת אטרומיטוס תובא לכשתתקבל

טל כחילה
טל כחילה | אלבום פרטי

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי