Sport1 Banner

בכורה למיכה בליגה הקפריסאית, צמד לחוגי בדרבי הישראלי באוסטריה

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

הקשר שותף במשך 72 דקות בניצחון 0:2 של אנורתוזיס על אולימפיאקוס ניקוסיה. חלוץ סט. פולטן עלה לראש טבלת הכובשים באוסטריה ב-2:4 על וולפסברגר. קאניוק בישל שער ניצחון בתאילנד ודסה ו-ויטסה הביסו את הראקלס

(גודל טקסט)

לאחר המשחקים של ליאור רפאלוב ואופיר מרציאנו אמש (שישי), מספר נציגים ישראליים ישחקו גם הערב ברחבי אירופה וינסו לעזור לקבוצותיהם להשיג ניצחונות.

* הראשון שעשה זאת והצליח בגדול הוא גידי קאניוק, שבישל בקרן בדקה ה-87 לרנאטו קליץ' הקרואטי שער ניצחון עבור קבוצתם בוריראם יונייטד, שניצחה 0:1 את צ'אנגראיי, אלופת תאילנד בעונה שעברה. כזכור, בשבוע שעבר הקשר בן ה-27 כבש שער ניצחון נגד סופאן בורי.

* בקפריסין, דור מיכה שכבר הספיק לשחק במדי אנורתוזיס, כאשר עלה מהספסל בהפסד 3:2 לבאזל במוקדמות הליגה האירופית, ערך היום הופעת בכורה בהרכב בליגה הקפריסאית. הקשר הוחלף בדקה ה-72, קבוצתו השיגה 0:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה.

גידי קאניוק | בוריראם, אתר רשמי

* באוסטריה נערך דרבי ישראלי מסקרן במיוחד כאשר וולפסברגר של אליאל פרץ אירחה את סט. פולטן של דור חוגי, בסיומו האורחת השיגה ניצחון 2:4 בזכות צמד של חוגי, שעלה לראש טבלת הכיבושים בליגה עם ארבעה שערים בארבעה משחקים וכך הפך לשחקן הראשון בקבוצתו שעושה זאת מאז ומעולם. פרץ מנגד עלה כמחליף בדקה ה-41, אך לא סייע לקבוצתו לחלץ נקודה. לעומתם ג'וזף גנדה שישב על ספסל אדמירה, לא קיבל הזדמנות בניצחון 1:3 של קבוצתו על ריד.

* בהולנד אלי דסה שוב פתח בהרכב ויטסה, השלים 90 דקות ועזר לקבוצתו להשיג 0:3 על הראקלס. זהו הניצחון השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של הצהובים שחורים, שנמצאים לפחות באופן זמני במקום השני. מאוחר יותר עילאי אלמקייס עלה מהספסל של דן האג בדקה ה-63 במשחק במשחק החוץ מול ולנו. הקבוצה של הקשר ניצחה 1:2 בזכות שער דרמטי של דייוויד פיליפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי