"עוד עסקת זהב": באוסטריה מתמוגגים מדור חוגי

דור חוגי | Andrea Kareth / Contributor

אחרי שעלה לראש טבלת הכובשים באוסטריה עם צמד בניצחון ס.ט פולטן על וולפסברגר, הישראלי זכה לשבחים: "ראוי להערכה, השפעתו על הקבוצה גדולה מהרגע הראשון". וגם: הכאבים שהובילו לחילוף מוקדם

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחה המסחררת של מואנס דאבור ושון וייסמן, שסיימו כמלכי שערי הליגה והתקדמו לליגות בכירות יותר, אוסטריה מתחילה להתמוגג מכדורגלן ישראלי נוסף: מדובר בדור חוגי, שהבקיע אתמול צמד ב-2:4 של סט. פולטן על וולפסברגר ועלה לראש טבלת הכובשים עם ארבעה שערים (ובישול) בארבעה מחזורים.

באוסטריה החמיאו לחלוץ ובתקשורת נכתב: "אחרי דאבור ו-וייסמן, להגנות יש תחושת דז'ה וו. ההשפעה של דור חוגי, החלוץ האנונימי שהגיע מישראל, גדולה ומרשימה כבר מהרגע הראשון. העונה אמנם רק החלה ועדיין מוקדם לחגוג, אך חוגי ראוי להערכה על השתלבותו המהירה. נראה שסט.פולטן עשתה עסקת זהב".

למרות זאת, נראה שלא הכל ורוד מבחינת חוגי. החלוץ אמנם הבקיע צמד, אך סבל מחתך ברגלו והוחלף כבר בדקה ה-31. "הוא הבקיע את השער השני כשהוא סובל מכאבים. ביקשנו ממנו להישאר עוד חמש דקות והוא ניסה להמשיך, אבל הוא התלונן שהזמן לא עובר והחלטתי להוציא אותו", סיפר המאמן רוברט איברצברגר.

האוסטרים סיכמו: "חוגי ראוי למחמאות, אך הוא לא היחיד. כל הקבוצה עלתה על גל של הצלחה. למרות שפגשה יריבות חזקות מאוד עד כה, סט. פולטן צברה שבע נקודות". המאמן איברצברגר צינן: "הפתיחה שלנו טובה, אבל מי כמוני יודע שבכדורגל דברים יכולים להתהפך במהרה. אנחנו נישאר צנועים ונמשיך להילחם".

דור חוגי | Andrea Kareth / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי