ברשימה אחת עם מסי ורונאלדו: ההישג הגדול של ערן זהבי

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

כוכב הנבחרת שחתם בפ.ס.וו איינדהובן אחרי סאגה ארוכה, היה השחקן ה-11 המחופש ביותר ב"TransferMarkt" הקיץ, לפני שמות גדולים כמו ניימאר, חאמס ובייל

(גודל טקסט)

חלון ההעברות האחרון בכדורגל האירופי היה לא שגרתי בכלל לאור מכת הקורונה. הקהל עדיין לא חזר למגרשים, בטח לא בהיקף מלא, ורוב הקבוצות ספגו הפסדים אנושים. למרות זאת היו מספר העברות גדולות והעברה אחת גדולה שלא התבצעה: ליאו מסי נשאר בברצלונה.

אתר "TranfserMarkt" שקובע מדי פרק זמן את שווי השוק של השחקנים ומחזיק במאגר נתונים, פרסם אתמול (שני) את רשימת 15 הפרופילים הנצפים ביותר מבין שחקני הכדורגל. ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו נמצאים במקומות הראשונים. ההפתעה, או שלא? ערן זהבי.

החלוץ שסיים את ההרפתקה היפה בסין והיה מקושר לפנרבחצ'ה ואייאקס, חתם לבסוף ב-פ.ס.וו איינדהובן וכבר הספיק לרשום שער ושני בישולים. הפרופיל של זהבי היה ה-11 המחופש ביותר, לפני שמות כמו חאמס רודריגס וגארת' בייל שעברו מריאל מדריד לפרמיירליג, לפני ניימאר ולפני דייגו פרוטי מפנרבחצ'ה. כזכור, אוהדי פנר הפעילו לחץ גדול על הכוכב הישראלי שיצטרף לקבוצתם עם תגובות רבות על כל פוסט שלו ברשתות החברתיות ואפילו שלחו הודעות לאשתו שי.

עוד לגבי זהבי בן ה-33, שווי השוק הנוכחי שלו עומד על 5.2 מיליון יורו, כאשר לפני כמעט שלוש שנים (דצמבר 2017) הוא הוערך בתשעה וחצי מיליון יורו – שיאו האישי.

מ'בוואנה סמאטה, חלוצה החדש של פנר, מדורג במקום השלישי ואחריו אדינסון קבאני שהצטרף ברגע האחרון למנצ'סטר יונייטד, וכן לואיס סוארס שעזב את ברצלונה לטובת אתלטיקו מדריד. גם רוברט לבנדובסקי, חלוץ הטרבליסטית הגאה באיירן מינכן וקאי האברץ, שחקן הרכש היקר ביותר בחלון ההעברות הנוכחי, נמצאים ברשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי