לקו: "אם למקל-זה היה מתאמן כמו רפאלוב, הוא היה שווה 15-20 מיליון"

דידייה למקל-זה | Jef Matthee/DeFodi Images via Getty Images

מאמן אנטוורפן נתן לחלוץ הסורר שלו את הקשר הישראלי כדוגמא ודיבר על ניפויו מהסגל לליגה האירופית: "אם הייתי מציין את כל הדברים שהוא עשה מאז שהגעתי לכאן, הייתם מבינים את ההחלטה"

(גודל טקסט)

מאמנו של ליאור רפאלוב באנטוורפן, איבן לקו, קיבל את מבוקשו בסיום חלון ההעברות כשהקבוצה שלו החתימה חיזוק לחלק ההתקפי בדמותם של כריסטיאן בנאוונטה ונאנה אמפומה. שחקני הרכש למעשה מחקו מהרוטציה את החלוץ הפרובלמטי דידייה למקל-זה, שאף נותר מחוץ לסגל אנטוורפן לליגה האירופית והורד לקבוצת המילואים. בראיון לתקשורת הבלגית שפורסם הבוקר (שישי), לקו לא הסתיר את אי שביעות רצונו מהחלוץ הקמרוני ואף השווה אותו לקשר הישראלי.

"אם הוא היה מתאמן כמו ליאור רפאלוב, ריצ'י דה לאט או פאריס חארון, הוא היה שווה בין 15 ל-20 מיליון יורו", אמר לקו על למקל-זה, "סלחנו לו על הרבה דברים. אם הייתי מציין את כל מה שהוא עשה מאז שהגעתי לכאן, הייתם מבינים את ההחלטה שלו להשאיר אותו בקבוצת המילואים. אף אחד לא נמצא מעל הקבוצה", הסביר הקרואטי בנחרצות.

בינתיים, למקל-זה שלח סוג של עקיצה ללקו. החלוץ מעביר את זמנו במשחקי וידאו ואתמול פרסם תמונה בסטורי שלו באינסטגרם, בה הראה שהוא מתחיל קריירת אימון בפיפא 21 והחליט לקרוא לדמות שלו לאסלו, באזכור למי שהדריך את אנטוורפן לפני לקו – לאסלו בולוני.

ליאור רפאלוב, איבן לקו
מעריך את המקצוענות שלו. לקו עם רפאלוב | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Image

כזכור, לפני כשלושה חודשים הקמרוני יצא נגד ליאור רפאלוב כשהקשר הישראלי הסביר מדוע חברו לקבוצה לא זומן למחנה האימונים. בזמנו, למקל-זה לא אהב את ההתייחסות של רפאלוב למצבו וכתב עליו ברשת החברתית: "הוא אפילו לא מתאמץ על המגרש, אבל הוא הראשון לפתוח את הפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי