מאמן ויטסה עצבני: "העומס על אלי דסה גדול מידי"

אחרי שהמגן רשם שלוש הופעות בשבוע במדי נבחרת ישראל, תומאס לטץ' העביר ביקורת על לוח המשחקים: "שלושה משחקים בינלאומיים בשבוע זה יותר מידי, יש פה סיכון ממשי". יפתח על הספסל מול דן האג?

(גודל טקסט)

אחרי שלוש הופעות מוצלחות מאוד ברמה האישית במדי נבחרת ישראל, אלי דסה ו-ויטסה ארנהיים יתארחו היום (ראשון ב-15:30) אצל דן האג של עילאי אלמקייס במסגרת המחזור החמישי בליגה ההולנדית ולא מן הנמנע שהמגן הימני התשוש יזכה למנוחה.

"שלושה משחקים בינלאומיים בשבוע זה יותר מידי, יש פה סיכון ממשי", הבהיר מאמן ויטסה תומאס לטץ', שנשמע מוטרד מהעומס על דסה והעביר ביקורת על מקבלי ההחלטות: "הלו"ז של המועדונים גם ככה עמוס. בעיצומו של משבר קורונה, זה יותר מידי".

על דסה: "אלי שיחק המון דקות. בגלל האינטרסים של ישראל, הוא פתח בשלושת המשחקים. זה נחמד, אבל אני חושב שהעומס עליו גדול מידי. לכן, כשהוא שב להולנד, נתנו לו לנוח והוא לא השתתף באימון שנערך ביום שישי. שלושה משחקים בשבוע, על אחת כמה וכמה בתקופה כזו, זה קשוח ולנו כמועדון יש בעיה גדולה עם זה".

על הקושי להתנהל לצד המגיפה: "המועדונים צריכים לחכות ולראות מי זמין לשחק. שחקנים נבדקים פעמיים ותמיד יש חשש שמישהו ייעדר בגלל שהוא חיובי לנגיף. אם לזה יתווספו גם פציעות בעקבות לוח זמנים עמוס ויותר מידי משחקים בינלאומיים, הבעיות של המועדונים רק ימשיכו להתעצם".

אלי דסה | NESImages/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי