חוזר לשחק? ערן זהבי הצטרף לאימוני פ.ס.וו

הקורונה ממשיכה להתפשט במועדון ההולנדי: חמישה נדבקים נוספים למוליכת הטבלה, שהודיעה כי הישראלי יצא מבידוד, אך עדיין לא ברור האם יוכל לשחק מול גרנדה בליגה האירופית (חמישי ב-19:55)

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בשורות פ.ס.וו איינדהובן. אחרי שנודע כי ערן זהבי וג'ורדן טזה נמצאו חיוביים במהלך השבוע שעבר, מוליכת הליגה ההולנדית הכריזה היום (רביעי) כי שלושה שחקנים נוספים (פבלו רוסאריו, קודי גאקפו ומקסים דלנגה) ושני אנשי צוות נדבקו ולא יעמדו לרשות המועדון במשחק פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית מול גרנדה הספרדית.

באשר לשניים שנמצאו חיוביים בשבוע שעבר, זהבי וטזה, פ.ס.וו הודיעה כי הצמד יצא מבידוד והחל להתאמן עם הקבוצה, אך עדיין לא ברור האם הוא יוכל לקחת חלק בהתמודדות מול היריבה מספרד, לאחר שלא התאמן בתקופה האחרונה. שלושה ימים לאחר מכן (ראשון החל מ-15:25, שידור ישיר בספורט4), הקבוצה מאיינדהובן תתארח בארנהיים אצל ויטסה, כאשר זהבי יקווה לשחק בדרבי הישראלי מול חברו ממכבי תל אביב לשעבר, אלי דסה.

כזכור, עד כה ערך זהבי שתי הופעות במדי קבוצתו החדשה ומאזנו עומד על שער ושני בישולים. בליגה האירופית, הישראלי כיכב בבכורה שלו וסייע למועדון להעפיל לשלב הבתים ואילו בבכורה בליגה ההולנדית, כוכב נבחרת ישראל "הסתפק" באסיסט נאה לחברו לחוד ההתקפה, דוניל מאלן.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס המאמן רוג'ר שמידט לנגיף שהתפרץ בקבוצה: "הדבר החשוב ביותר הוא הבריאות של השחקנים. כולנו צריכים להיות אחראיים. כמובן שאנחנו רוצים לנצח, אך חשוב לנו יותר שבריאות השחקנים תובטח. מותר להמשיך לשחק כדורגל ולכן עלינו לקבל את זה שהענף יכול להיות מושפע מהמצב הזה, שמקשה על החיים של כולנו. אנחנו עושים הכל כדי להימנע מהדבקות. עלינו להתמודד עם הסיטואציה והמשימה שלי כמאמן היא להתמקד במשחק ובשחקנים שעומדים לרשותי. אנחנו רוצים לפתוח את שלב הבתים ברגל ימין".

דוניל מאלן, ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי