חמד יירד לליגה השלישית? "הוא השם הבולט ברשימה ונמצא בהישג יד"

תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA Images via Getty Images

באנגליה המליצו לאיפסוויץ' על החלוץ, שעדיין מחפש קבוצה ויכול להצטרף ללא תמורה: "שחקן מגוון שמשלב קצב, כוח והבקעת שערים"

(גודל טקסט)

אחרי עונה קשה שהסתיימה עם ירידת ליגה כואבת של צ'רלטון, במהלכה רשם 18 הופעות בלבד ולא מצא את הרשת, תומר חמד עדיין מחפש קבוצה. החלוץ בן ה-33 חוזר במהלך הקיץ על ידי מכבי חיפה, קבוצת נעוריו, אך העדיף להישאר באירופה ובשלב זה הוא עורך אימונים אישיים וממתין להצעה שתטרוף את הקלפים.

בינתיים, באנגליה תהו האם לאיפסוויץ', אשר מדורגת במקום השני בליגה השלישית באנגליה, כדאי להחתים שחקן התקפה חופשי וציינו שישה שחקנים שיכולים להצטרף למועדון באופן מיידי וכאמור ללא תמורה. אחד מאותם שמות היה של חמד, עליו נכתב: "הבקיע שפע של שערים בין 2015 ל-2017 וסייע לברייטון להעפיל לפרמיירליג".

בכתבה ציינו שחמד בילה את שתי העונות האחרונות בהשאלה בקווינס פארק ריינג'רס ובצ'רלטון בהתאמה ולאחר מכן סיים כאמור את חוזהו בברייטון. "מדובר בשחקן מגוון שמשלב קצב, כוח פיזי ויודע להבקיע שערים", החמיאו והוסיפו כי "חמד הוא השם בולט ברשימה. שחקן ברמה של צ'מפיונשיפ שנמצא בהישג יד".

בחודש אוגוסט האחרון התייחס חמד לעתידו וסיפר שהוא יחזור לשחק בקרוב. "היום בעצם התחלתי לרוץ רשמית לעבר היעד הבא. מה הוא? אני עדיין לא יודע אבל אני כן יודע שכמו תמיד ה' מביא אותי למקומות שבהם אני צריך להיות וכל מה שנותר לי לעשות זה להיות מוכן. אחרי עונה לא פשוטה ושנה לא רגילה בלשון המעטה, אני מוכן לעונה הבאה ורעב להצליח יותר מתמיד. כמו שאתם מכירים אותי ברגע שיצאתי לדרך שום דבר לא יעצור אותי. בקרוב מאוד אחזור לשחק, להבקיע שערים והכי חשוב ליהנות מהמשחק הזה שאני כל כך אוהב", כתב החלוץ הישראלי לפני כשלושה חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי