מאמן ויאדוליד: "וייסמן עוד צריך להתרגל לשפה ולשחקנים"

שון וייסמן | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

לאור הביקורות הרבות של אוהדי הקבוצה על כך שהישראלי לא זוכה לקבל קרדיט בהרכב, סרחיו רודריגס נשאל על כך במסע"ת והסביר: "הוא גם החמיץ אימונים כי היה בנבחרת, יש סיבות שהקשו עליו מפתיחת העונה"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן זוכה לקרדיט מועט יחסית בוויאדוליד עד כה, על אף שקבוצתו החדשה היא היחידה בליגה הספרדית שלא ניצחה בששת מחזורי הפתיחה, וגם אוהדי הקבוצה כבר העבירו ביקורת לא קלה על המאמן סרחיו רודריגס שמעדיף בשלב זה את סרג'יו גווארדיולה שכבש שער אחד בלבד ומציג יכולת חלשה.

הבוקר (חמישי), לקראת משחק הבית ביום ראשון נגד אלאבס, נשאל המאמן מדוע וייסמן לא זוכה לפתוח בהרכב (שיחק 169 דקות ועדיין לא כבש) והבהיר: "הוא צריך עוד ללמוד את השפה ולהכיר את השחקנים, הוא גם היה בנבחרת ולא התאמן איתנו במשך תקופה והחמיץ אימונים. זה נכון שאנחנו לוקים במשחק ההתקפה ולא כובשים מספיק, אבל היו סיבות שהקשו על וייסמן".

"אם כולם היו באים בגישה של וייסמן, הדברים היו משתנים", "שינוי גדול מהרגע שגווארדיולה יצא. המון מצבים והברקות של וייסמן ומרקוס אנדרה", "מה מרקוס אנדרה ושון וייסמן צריכים לעשות כדי לפתוח בהרכב?!", "למה לעזאזל הם לא מקבלים יותר דקות?", היו חלק מהתגובות ברשת לאחר ההפסד בתחילת השבוע.

שון וייסמן | ויאדוליד, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי