שבחים לרפאלוב בבלגיה: "סחב את אנטוורפן", חברו לקבוצה עקץ

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

טירוף בבלגיה אחרי שער הניצחון של הישראלי ב-1:2 על לודוגורץ והמהפך ה-4 של הקבוצה ב-6 המשחקים האחרונים: "בזכות הכוכבים רפאלוב וגרקנס ילדי הקאמבק שוב עשו את זה". דה לאט התלוצץ: "היה צריך לכבוש פעמיים"

(גודל טקסט)

כבר שנים רבות שליאור רפאלוב עושה כבוד לכדורגל הישראלי וחיל בכדורגל הבלגי. אתמול (חמישי) השחקן בן ה-34 המשיך להראות כי הוא עדיין אחד הליגיונרים הבכירים שלנו והמשיך את היכולת הטובה שלו במדי אנטוורפן, כאשר כבש שער ניצחון ב-1:2 על לודוגורץ במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

צפו בשער הניצחון של רפאלוב מול לודוגורץ

הקשר הישראלי ניצל טעות בהגנת אלופת בולגריה בדקה ה-70, כבש באלגנטיות אופיינית ועם המון קור רוח, קבע מהפך והעניק ניצחון לקבוצתו. שתי דקות לאחר מכן רפאלוב הוחלף כדי לשמור אותו רענן לקראת הדרבי של אנטוורפן ביום ראשון מול בירסחוט במסגרת הליגה הבלגית, כך על פי התקשורת המקומית.

"מגיע שבחים ל'רפא', הוא סחב את אנטוורפן וגרר אותה לניצחון בהיעדר דיומרסי מבוקאני וגם הכריע את המשחק", נכתב בתקשורת הבלגית על הכוכב הישראלי הוותיק.

המשחק האחרון היה הרביעי בששת המשחקים האחרונים של אנטוורפן (השני ברציפות) בו הקבוצה מוחקת פיגור ומסיימת עם ניצחון. "ילדי הקאמבק שוב עשו את זה", נכתב בתקשורת הבלגית. "בזכות הכוכבים רפאלוב ופיטר גרקנס, יורשיו של סיסה סוורנס, אפשר להגיד 'ברוך שובך, אנטוורפן'".

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

אגב, רפאלוב גם רשם החמצה ממצב קורץ עוד לפני שכבש את שער הניצחון, ובסיום המשחק התראיין חברו לקבוצה, ריצ'י דה לאט, שהתלוצץ ועקץ את הקשר: "מה יש להגיד על רפאלוב? הוא היה צריך לכבוש פעמיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי