מרציאנו שמר על רשת נקייה, בישול לג'אן שעלה מהספסל

אופיר מרציאנו | Craig Foy / SNS Group via Getty Images

השוער סייע להיברניאן, שגברה 0:1 על קילמרנוק והעפילה זמנית למקום השלישי. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-69 וסידר לפאסוס דה פריירה 1:1 בחוץ מול נסיונאל

(גודל טקסט)

אחרי שמנור סולומון מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות והמשיך את כושרו הנפלא במדי שחטאר דונייצק, אופיר מרציאנו, חברו לנבחרת ישראל, שמר על רשת נקייה הערב (שבת) וסייע להיברניאן להשיג 0:1 יקר בחוץ נגד קילמרנוק במסגרת המחזור ה-12 בליגה הסקוטית.

פנדל של קווין ניסבת (27) קבע את תוצאת המשחק, העניק להיברניאן את המקום השלישי בטבלה באופן זמני והגדיל את הפער מקילמרנוק החמישית ללא פחות מעשר נקודות. במחזור הבא קבוצתו של השוער הישראלי תעמוד בפני מבחן רציני כשתארח את האלופה סלטיק (ראשון ב-14:00).

במשחק המקביל, גיא מלמד, שסיים בידוד בן שבועיים, נותר מחוץ לסגל סט. ג'ונסטון שסיימה ב-0:0 מול דנדי יונייטד. הישראלי, שהצטרף ממכבי נתניה, יקווה לערוך את הופעת הבכורה שלו במחזור הבא מול קילמרנוק.

בפורטוגל, דור ג'אן עלה מהספסל של פאסוס דה פריירה בדקה ה-69 וחמש דקות לאחר מכן הוא בישל שער שקבע 1:1 בחוץ מול נסיונאל במסגרת המחזור החמישי. קבוצתו של החלוץ הישראלי, שרשם את הופעתו השנייה כמחליף, ניצבת במקום ה-14 עם ניצחון בודד וחמש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי