סולומון רחוק שני שערים משיאו האישי, קסטרו: "הוא יעיל מאוד"

מנור סולומון | שחטאר דונייצק

הישראלי של שחטאר מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות בכל המסגרות, מנע הפסד מול וורסקלה והתקרב להישג שרשם במדי מכבי פ"ת ב-2017/18. מאמנו: "אין לי מילה רעה להגיד על השחקנים שלי"

(גודל טקסט)

מנור סולומון אמנם נמצא בכושר נפלא ואתמול (שבת) הוא מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות בכל המסגרות והציל את שחטאר דונייצק מהפסיד מביך מול וורסקלה, אך בשורה התחתונה האלופה לא ניצלה יתרון מספרי במשך כ-40 דקות, רשמה תיקו רביעי בשבעה מחזורים והפער מהמוליכה דינמו קייב צמח לארבע נקודות.

ברמה האישית, סולומון כאמור כבש משחק ליגה שני ברציפות (ושלישי בסך הכל) ומאזנו עומד על שני שערים אחרי שבעה מחזורים. כלומר, שני גולים בלבד מפרידים בינו לבין השוואת שיא קריירה אישי (ארבעה שערים במדי מכבי פ"ת בעונת 2017/18) ונותרו לו לא פחות מ-19 משחקים על מנת להשוות את המאזן ואף לשפר אותו משמעותית.

"טטה וסולומון היו מאוד יעילים ואני מרוצה מהם, אבל כמובן שאני לא שמח מהתוצאה", הצהיר בסיום מאמן שחטאר, לואיס קסטרו, שניתח את איבוד הנקודות: "במשך כ-75 דקות שלטנו לחלוטין במשחק, הכתבנו את הקצב והגענו למצבים קורצים, אך למרבה הצער ביצענו שגיאה גדולה בהגנה והם עלו ליתרון מוקדם שטרף את הקלפים".

האם לא היה נכון לבצע רוטציה לאחר הניצחון על ריאל מדריד: "אני לא יכול להפנות אצבע מאשימה לאף אחד מהשחקנים. לחצנו על היריב, שיחקנו דרך האגפים והיינו טובים יותר לכל אורך המשחק. סביר להניח שהיינו טובים יותר אם לא היה משחק במדריד לפני שלושה ימים, אך אין לי מילה רעה להגיד על השחקנים".

קסטרו סיכם: "אני לא חושב שהיינו חסרי מוטיבציה. הרגשתי שהקבוצה יציבה וטובה. כמובן שרצינו לנצח כדי להיצמד לפסגה, אבל נתקלנו ביריבה איכותית. לפעמים אנחנו מסתכלים על עצמנו ושוכחים שיש מולנו מתנגד. אני חושב שהגיע לנו לנצח. יכולים לבקר אותי על התוצאה, זה לגיטימי, אך לא על הדרך בה שיחקנו".

בשלישי שחטאר וסולומון יארחו את אינטר במחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ויקוו לשמור על מאזן מושלם, שיציב אותם בעמדה טובה לקראת המשך המשחקים. "יש לנו שחקנים שחזרו להתאמן רק לפני יומיים-שלושה. היו קשיים בגלל הקורונה, אבל הראינו שיש לנו עומק ואיכות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתאושש. אם אתה רוצה להתחרות ולהיות ברמות הכי גבוהות, ככה זה וצריך לדעת להתמודד", הבהיר קסטרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי