דאבור: "התיקו שיקף את מה שהיה במשחק", פוגט שלח עקיצה?

מקסימיליאן אגשטיין, מואנס דאבור | Carmen Jaspersen/picture alliance via Getty Images

חלוץ הופנהיים, שרשם החמצה ממצב קורץ ב-1:1 מול ורדר ברמן: "לא ייצרנו מספיק מצבי הבקעה". הבלם: "בלי קרמאריץ', משהו חסר בהתקפה". המאמן סבסטיאן הנס דווקא מרוצה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, הופנהיים של מואנס דאבור מעט התאוששה אתמול (ראשון) כשרשמה 1:1 מול ורדר ברמן, אך היא עדיין לא מצליחה להתחבר מספיק טוב. מתוך 15 נקודות שהיו בקופה עד כה, הקבוצה לקחה שבע והיא ממוקמת במקום השמיני בטבלה, לפחות זמנית.

צפו בתקציר ה-1:1 של הופנהיים מול ברמן

חלוץ נבחרת ישראל פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-77 ובין לבין רשם שתי החמצות ממצבים לא רעים. בכלל, הופנהיים הייתה עדיפה על כר הדשא, אך נקלעה לפיגור מהיר בדקה החמישית משער של מקסימיליאן אגשטיין, עד שדניס גייגר קבע שוויון בדקה ה-22.

דאבור דיבר לאחר המשחק ונשאל על הספיגה המוקדמת: "לא פתחנו טוב ולא לחצנו כמו שצריך. הם עשו מהלך יפה בשער שכבשו. חשבנו שיהיה לנו קשה, אבל עבדנו טוב וחזרנו מפיגור יחסית מהר, וגם אנחנו כבשנו שער יפה. לאחר מכן לא הצלחנו לייצר מספיק מצבי הבקעה. אני חושב ש-1:1 זו תוצאה שמשקפת את מה שהיה במשחק".

על השער של גייגר, שכבש לראשונה מאז דצמבר 2017: "וואו, לא ידעתי את הסטטיסטיקה הזו. לדניס יש בעיטה מצוינת והוא הראה את זה בשער שכבש. אני מקווה שהוא יכבוש עוד במשחקים הקרובים ואולי בפעם הבאה הוא יכבוש שער ניצחון ולא רק שער שוויון".

צפו בראיון של דאבור אחרי ה-1:1 של הופנהיים

לאחר המשחק התראיין גם בלם הופנהיים, קווין פוגט, וספק שלח עקיצה לדאבור ושאר שחקני ההתקפה ששיחקו בהיעדרו של הכוכב הכי גדול של הקבוצה, אנדריי קרמאריץ', שנדבק בקורונה: "כשאנדריי לא שם, משהו חסר. הוא שחקן שעושה את ההבדל ואיש שמייצר רגעים מיוחדים. ההימצאות שלו בשליש האחרון של המגרש גורמת גם לחוסר נוחות אצל היריבה, הוא יכול לשנות משחק. כולם כאן יודעים כמה הוא טוב. אנחנו צריכים להיות יותר טובים בשליש האחרון של המגרש וגם תוצאה שלילית בבדיקת קורונה של אנדריי יכולה להועיל".

המאמן, סבסטיאן הנס, דווקא היה יחסית מרוצה: "האופן בו התארגנו לאחר שנקלענו לפיגור היה טוב ויציב. ורדר ברמן לא הגיעה להרבה מצבים. באשר למערך, הוא עבד טוב והגענו להרבה התקפות עד לשליש האחרון של המגרש, אבל הסיומת הייתה החיסרון היחיד שלנו במשחק. עדיין חסר לנו דיוק בהתקפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי