שוער דן האג כבש בדקה ה-94, אצילי הבקיע בניצחון אפואל ניקוסיה

קופמנס השווה ל-1:1 מול ספורטה רוטרדם עמוק בתוך תוספת הזמן, אלמקייס השלים 120 דקות והעפיל לשלב הבא בגביע אחרי 3:5 מהנקודה. שחקן הכנף חגג אחרי פיטורי המאמן, בכורה לאסף צור באנורתוסיס

(גודל טקסט)

עומר אצילי ובן שהר, שחקני אפואל ניקוסיה, סבלו מיחסים לא טובים עם המאמן היוצא של הקבוצה, מריו אוזונידיס. המאמן פוטר אחרי פתיחת העונה הרעה, וצמד הישראלים מקווה לצאת לדרך חדשה. היום (רביעי) זה כבר נראה טוב יותר, כשאצילי פתח בהרכב קבוצתו וכבש ב-0:4 בגביע הקפריסאי נגד פאיק מהליגה השנייה.

אקס מכבי תל אביב מצא את הרשת בדקה ה-42 עם ביצוע נהדר כשלקח כדור מחוץ לרחבה, סיים אותו ברשת והעלה את אפואל ל-0:2 מול היריבה מהמקום השלישי בליגת המשנה. זהו שערו השלישי העונה בכל המסגרות אחרי שמצא את הרשת פעמיים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. אצילי סיים את חלקו במשחק כאשר הוחלף בדקה ה-57, ומי שנכנס במקומו היה בן שהר, שהחל את ההתמודדות על הספסל. זהו ניצחונה הראשון של הקבוצה אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות בהן לא הצליחו לעשות זאת.

במשחק נוסף שנערך בקפריסין, אסף צור ערך בכורה בניצחון 0:1 של אנורתוסיס מול אתניקוס אחנס במשחק השלמה מהמחזור החמישי. השוער הצעיר עלה ב-11 ושיחק לראשונה מכיוון שהשוער הראשון נפצע בחימום, ואקס הפועל רעננה יכול להיות מרוצה מהופעת הבכורה בה שמר על רשת נקייה. חברו לקבוצה, דור מיכה, פתח על הספסל, נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה במצב של 0:0 ועזר לחבריו להשיג שלוש נקודות ולהתבסס במקום השני.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

בשלב 64 האחרונות של הגביע ההולנדי, עילאי אלמקייס השלים 120 דקות במדי דן האג, שהשוותה ל-1:1 מול ספורטה רוטרדם בדקה ה-94 בזכות שער נגיחה מדהים של השוער לוק קופמנס, שעלה לקרן האחרונה במשחק והציל את קבוצתו מהדחה בשניה האחרונה.

שחקני דן האג וספרטה רוטרדם לא מצאו את הרשת ב-30 דקות הארכה והמשחק הלך לדו קרב פנדלים, במהלכו מיכיל קרמר, אקס מכבי חיפה, היה אחד מהבועטים שמצאו את הרשת. בסיום, קבוצתו של קשר נבחרת ישראל, שלא ניגש לבעוט, ניצחה 3:5 והעפילה בתום דרמה גדולה.

עילאי אלמקייס | הטוויטר הרשמי של דן האג
לוק קופמנס | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי