זהבי ממשיך במתקפה: "מבולבלים? גם אנחנו"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

כוכב פ.ס.וו איינדהובן לא הורשה להיכנס לקפריסין ומחה על כך שחברו לקבוצה, ג'ורדן טזה, כן הגיע להתמודדות מול אומוניה: "הוא עדיין חיובי לקורונה וקיבל אישור להיכנס, אני שלילי ולא. מה קורה פה?"

(גודל טקסט)

פרשת אי הכנסת ערן זהבי לקפריסין לקראת משחקה של פ.ס.וו איינדהובן מול אומוניה ניקוסיה ללא ספק מעלה ניחוח מוזר. תחילה, השחקן לא הורשה להיכנס למדינה יחד עם חברו לקבוצה, ג'ורדן טזה, אך במהלך היום (חמישי) חל שינוי בהחלטת הרשויות במדינה לגבי האחרון – והוא הגיע היום לקפריסין וייכלל בסגל קבוצתו, בעוד זהבי נותר בהולנד ומתאמן לבדו.

כבר אתמול זהבי תקף עם סטורי זועם שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו: "בדיקות הקורונה והרגולציה בכדורגל הם פאקינג בולשיט". היום, לאחר שטזה נכנס, המשיך כוכב נבחרת ישראל להביע את דעתו: "יש לי חידה, אשמח אם מישהו ייתן לי את התשובה", כתב זהבי.

"היו שני אנשים שחלו בקורונה. אחד מהם חלה לפני 17 ימים ואחד לפני 14 ימים. הבחור שחלה לפני 14 ימים כבר הספיק להחלים ולצאת שלילי בשתי בדיקות. השני שחלה לפני 17 ימים עדיין חיובי לקורונה, אבל עברו 17 ימים. הבחור שעדיין חיובי לקורונה קיבל אישור להיכנס לקפריסין והבחור שיצא שלילי לקורונה לא!"

"עכשיו אני שואל מה קורה פה? סופרים ימים? או חולים? מבולבלים? גם אנחנו. בהצלחה לקבוצה שלי הערב". קשה שלא להבין את הזעם של זהבי, שלא מצליח עד כה לייצר רצף של משחקים בגלל בעיות כאלה ואחרות, ושוב ייאלץ לצפות בחבריו ולא להיות עמם על כר הדשא.

הסטורי של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי