"דור ג'אן מציג: איך לערוך הופעת בכורה"

בטוויטר הרשמי של פאסוס פרגנו לחלוץ בן ה-25, שכבש את השער הבכורה שלו בניצחון על פורטו ובאופן מדהים, קיים את ההבטחה שלו שעות ספורות לפני המשחק. וגם: האם אקס בני יהודה היה בנבדל?

(גודל טקסט)

איזה ערב נפלא סיפק אתמול (שישי) דור ג'אן. אחרי שנכנס פעמיים כמחליף מאז שהצטרף מבני יהודה, החלוץ פתח לראשונה בהרכב פאסוס דה פריירה הפורטוגלית ותוך 11 בלבד, העלה את קבוצתו ליתרון ועזר לה לרשום ניצחון שני העונה בליגה המקומית, 2:3 נגד לא פחות ולא יותר מאשר האלופה המכהנת – פורטו הגדולה.

החלוץ בן ה-25 הפך לישראלי השני שכובש בליגה הפורטוגלית, אחרי אלי אוחנה שעשה זאת לפני 30 שנה. מה שהופך את הסיפור למרגש אף יותר, זו ההבטחה של ג'אן עוד לפני המשחק עצמו. "היום, נעשה משהו בלתי נשכח", צייץ אקס בני יהודה בחשבון הטוויטר שלו אתמול. כנראה שהוא ידע שזה הולך לבוא. הבוקר ג'אן שלח מסר נוסף, עם פוסט באינסטגרם שבו כתב: "אתם עדיין לא מכירים אותי".

גם בטוויטר הראשון של פאסוס פרגנו כמובן לכובש השער הראשון במשחק: "דור ג'אן מציג: איך לערוך הופעת בכורה בליגה הראשונה", כך כתבו בדף הרשמי של המועדון בצירוף הסרטון של השער. אגב, ברשת החברתית היו גם כאלה שפחות פירגנו, גם בפורטוגל וגם בישראל, וטענו כי השער נכבש מעמדת נבדל ברורה. בשידור החוזר אפשר כמובן לראות שהכדור מגיע לג'אן מרגלו של שחקן פורטו, כך שהטענה אינה מוצדקת ומדובר בשער חוקי למהדרין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי