Sport1 Banner

מבית"ר לנועלת הטבלה ברומניה: אזולאי חתם באסטרה ג'ורג'יו

שלומי אזולאי | פרטי

אחרי שעבר שבע קבוצות בישראל ושחרר לאחרונה מבית"ר ירושלים, החלוץ בן ה-31 ישחק לראשונה בקריירה שלו מעבר לים ויקווה לסייע למועדון שנקלע למאבקי תחתית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בגיל 31 ואחרי קיץ לא פשוט, שלומי אזולאי מצא קבוצה חדשה והוא ישחק לראשונה בקריירה שלו מעבר לים. החלוץ, ששוחרר לאחרונה מבית"ר ירושלים לאחר שנה אחת, הצטרף לעונה אחת ללא תמורה לאסטרה ג'ורג'יו, נועלת הטבלה בליגה הבכירה ברומניה, שתהיה הקבוצה השמינית בקריירה שלו. אזולאי, שזכה לגב רחב בתקופת המאמן רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון, הבין כי מעמדו נמצא בירידה והחליט לחפש אתגר חדש לאחר עזיבתם. החלוץ, שמחזיק גם בדרכון פורטוגלי, חתם באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב.

כאמור, אזולאי שוחרר מבית"ר ירושלים למרות שרשם עונה סבירה במהלכה הבקיע תשעה שערים ב-32 הופעות בליגת העל וסייע לקבוצה להשיג את המטרה – כרטיס לאירופה. במסיבת העיתונאים האחרונה שערך המאמן החדש סלובודאן דרפאיץ', הוא סיפר כי הוא רצה להשאיר את החלוץ והאמין כי הוא מסוגל לתרום לקבוצה מהבירה, אלא שהבעלים משה חוגג הכריע, ירדן שועה חתם ואזולאי שוחרר.

אסטרה ג'יורג'יו מדורגת במקום האחרון בליגה הרומנית אחרי שמונה מחזורים, עם ניצחון אחד במאזנה ותוצאת תיקו בודדת, למרות שבעונה שעברה סיימה במקום השלישי ולא זכתה להשתתף העונה באירופה בעקבות קשיים כלכליים שמנעו ממנה לקבל את רישיון אופ"א, כשגם הופחתו ממאזנה שלוש נקודות בעונה שעברה.

הקבוצה גם נפרדה ממאמנה בעקבות פתיחת העונה הכושלת, שכללה גם מספר דו ספרתי של חולי קורונה במועדון שהקשו על הקבוצה להתרומם והיא כבשה בסך הכל תשעה שערים בשמונה משחקים. דווקא במחזור שעבר היא ניצחה 0:4 ושיפרה את מאזנה לארבע נקודות.

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום
עוד באותו נושא: שלומי אזולאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי