טענות שמאלן לא מוסר לזהבי: "לא הגעתי אפילו למצב אחד"

החלוץ שוב לא כבש במסגרת הליגה ההולנדית ובתקשורת ביקרו את חברו לחוד שהעדיף לנסות לבד ולא מסר לו על אף שהיה פנוי: "לא יודע אם אנחנו לא רואים זה את זה, נעבוד על כך", אמר הישראלי בסיום

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הגיעה לפ.ס.וו איינדהובן בדיוק בזמן. אחרי שנגיף קורונה התפרץ והשבית שחקנים בזה אחר זה, עומס משחקים שהוביל לקריסה והפסד 4:1 בסלוניקי לפאוק בליגה האירופית ועוד קודם לכן 2:1 לגראנדה הספרדית – שני משחקים בהם ההולנדים הובילו – אתמול (ראשון) היא לא התקשתה לנצח 0:3 את ווילם II ושמרה על פער שתי נקודות מהמוליכות אייאקס ו-ויטסה.

ערן זהבי אמנם לא כבש או בישל, אך זכה למילים טובות בתקשורת ההולנדית ושם אף ציינו כי יכול בקלות היה להרעיד את הרשת, אלא שהכוכב הצעיר דוניל מאלן לא מסר לו מספר פעמים בהם היה חופשי: "שיתוף הפעולה ביניהם לא אופטימלי, מאלן ניסה את מזלו לבד בזמן שזהבי היה חופשי", נכתב ב-"gelderlander".

צפו בזהבי מדבר לאחר הניצחון

אחרי המשחק התייצב זהבי מול המיקרופונים ואמר: "זו הייתה הופעה קבוצתית טובה, הבקענו שערים ולא נתנו ליריבה שום סיכוי להבקיע נגדנו. אספנו שלוש נקודות מאוד חשובות ואנחנו שמחים מכך. היינו קצת עייפים, אל תשכחו שהיו לנו המון משחקים, נסיעות וחיסורים, אבל העיקר שניצחנו".

על כך שלא כבש: "כמובן שאני רוצה להבקיע ולהשפיע על המשחק עם שערים, אבל היום לא הגעתי לשום מצב ואני ממש לא מרוצה מכך – זה לא היה היום שלי. שיתוף הפעולה עם מאלן? נצטרך לעבוד על כך כדי להכיר אחד את השני יותר טוב. אני לא יודע אם אנחנו לא רואים זה את זה, הוא כבש שער יפה ואנחנו נעבוד על כך. זו רק ההתחלה וגם עבורי הליגה ההולנדית שונה, אבל נשתפר ממשחק למשחק".

ערן זהבי חוגג עם מאלן ושחקני פ.ס.וו
זהבי חוגג עם מאלן ושחקני פ.ס.וו | Prestige/Soccrates/Getty Images

זהבי גם הוסיף על נבחרת ישראל: "לפנינו שני משחקים חשובים שאם ננצח בהם נוכל לעלות שלב. אני מרגיש טוב ורוצה לעזור לנבחרת, הכל נעשה בתיאום עם פ.ס.וו".בשל לוח הזמנים הצפוף ובעיקר לאור התפרצות הקורונה, פ.ס.וו שיתפה כבר מספר חסר תקדים של 28 שחקנים בשמונה משחקי ליגה. המאמן רוג'ר שמידט טען בנושא: "לא הייתה לנו ברירה, לא יכולתי לאמן את הקבוצה במלואה אפילו פעם אחת. חלון ההעברות נסגר רק בתחילת אוקטובר ואז שחקנים שלנו חלו בקורונה".

למעשה, השחקן היחיד ששותף בכל שמונת מחזורי הליגה הוא השוער איבון מבוגו וכמובן שהרביעייה ההתקפית מיעטה לשתף פעולה ולעבוד על התיאום. לצורך ההשוואה, בעונה שעברה לכל אורך העונה שיתפה פ.ס.וו 26 שחקנים לעומת ה-28 העונה: "סיטואציה לא נורמלית, אבל אנחנו בזמנים של מגפה. מקווה שכולם יחזרו בריאים מפגרת הנבחרות ונוכל להתאמן כראוי ובסגל מלא אחרי שבועות לא פשוטים", סיכם שמידט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי