המגן האנגלי שכמעט חתם בנתניה: "מהרגע הראשון הבנו שמלמד סקורר"

סקוט טאנסר | Graham Stuart - SNS Group / Contributor

סקוט טאנסר, שמשתף פעולה עם החלוץ הישראלי ב סט. ג'ונסטון הסקוטית, חשף שהוא היה קרוב להצטרף ליהלומים ב-2017, סיפר מדוע מלמד עדיין לא קיבל הזדמנות והבהיר את ההבדלים בין הליגות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בקיץ 2017 המגן השמאלי סקוט טאנסר הגיע לישראל והיה קרוב להצטרף למכבי נתניה, אך המהלך לא יצא לפועל והאנגלי חתם לבסוף בשורות סט. ג'ונסטון הסקוטית, במדיה הספיק לרשום כבר 100 הופעות ליגה.

כזכור, גיא מלמד, אקס נתניה, הצטרף לאחרונה לשורות סט. ג'ונסטון ומצא עם טאנסר מכנה משותף. "אני וגיא מיוצגים על ידי אותו סוכן והוא הביא אותי בזמנו לחמישה ימים התרשמות בנתניה", הסביר המגן.

"כשהגעתי גיא לא היה שם, אני חושב שהוא הצטרף לנתניה שנה לאחר מכן. אני וגיא שוחחנו על כך לאחרונה וזה היה נחמד. למה הוא עדיין לא קיבל הזדמנות? הכדורגל פה בסקוטלנד שונה מאוד מאשר בישראל והא צריך זמן להסתגל".

על הכדורגל בישראל: "כשהייתי בנתניה התרשמתי שהמשחק מאוד טכני, אך הרבה פחות פיזי ואגרסיבי, כמעט ולא היו תיקולים. אני חושב שגיא יצטרך להתרגל לחיות עם זה ולהתכונן לחטוף לא מעט כניסות אגרסיביות משחקנים חסונים".

על רשמיו הראשונים ממלמד: "כשהוא הגיע לאימון הבכורה, מיד ראינו שמדובר בסקורר. הוא יודע לנוע בצורה מצוינת, בדיוק כפי שאתה מצפה מחלוץ רחבה. כולנו ממתינים לשילובו ובטוחים שהוא יתרום לנו בהמשך העונה".

גיא מלמד | סט. ג'ונסטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי