ליאור רפאלוב ואליאל פרץ כבשו, עדן שמיר הורחק בצהוב שני

ליאור רפאלוב | Philippe Crochet / Photo News via Getty Images

קשר הכנף הגיע לשבעה שערים העונה ומנע הפסד של אנטוורפן, אך הבלגים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. גול שני לקשר וולפסברגר שניצחה 0:2. קשר ליאז' ספג שני צהובים במחצית. 2:2 "בדרבי הישראלי" בסקוטלנד

(גודל טקסט)

איסמעיל ריאן פתח הערב (שבת) בהרכב קבוצתו אדאנספור והוחלף בדקה ה-61 במשחק שהסתיים ב-1:0 לבורסאספור במסגרת הליגה הטורקית השנייה. זו הפעם החמישית העונה שריאן עלה בהרכב קבוצתו ובשמונה הופעותיו הספיק לבשל פעמיים. אדאנספור ממוקמת זמנית במקום ה-11 בטבלה עם 12 נקודות, מרחק שש נקודות מהמקום השני שמוביל לליגה הראשונה.

בבלגיה, אנטוורפן של ליאור רפאלוב רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 נגד אוסטנדה בחוץ. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-80 ובחלוף דקה קשר הכנף הישראלי השווה והציל את קבוצתו מהפסד. הקשר היפני קוג'י מיושי רק עלה מהספסל, העביר כדור רוחב ורפאלוב בעט בקלות מתוך הרחבה וכבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות, 1:1. בתום 13 מחזורי ליגה, אטוורפן מדורגת רק במקום החמישי עם שישה ניצחוונות, ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בסרביה, ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן והוחלף בדקה ה-59. השחורים לבנים השיגו 0:1 דרמטי על נובי סאד משער של פיליפ הולנדר ההונגרי.

מי שעבר ערב מוצלח הוא אליאל פרץ. קשר וולפסברגר אמנם פתח על הספסל והוקפץ לדשא בדקה ה-61, אך תוך 12 דקות כבש את שערו השני בליגה מול אלטאך. בחלוף שש דקות דריו ויזינגר קבע את תוצאת הסיום, וולפסברגר השיגה 0:2.

הדרמה של הערב הגיעה בסקוטלנד בדרבי הישראלי בין סלטיק להיברניאן בו פתחו אופיר מרציאנו וניר ביטון והשלימו 90 דקות. דווקא הקבוצה של שוער נבחרת ישראל עלתה ליתרון כפול, בהמשך האלופה קבעה 2:2 משערים של אודסון אדוארד ודייגו לקסאלט. חאתם עבד אלחמיד ישב על הספסל ולא שותף.

השגריר הרביעי שלנו בסקוטלנד, גיא מלמד ישב על הספסל של סט. ג'ונסטון, שנפרדה ב-1:1 מול מאת'רוול ולא זכה להופעת בכורה בליגה הסקוטית.

באוקראינה מנור סולומון פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך הוא לא סייע לשחטאר להשיג ניצחון על אולקסנדריה. השתיים נפרדו ב-1:1.

בבלגיה עדן שמיר חזר להרכב של סטנדרד ליאז' ורשם הופעת בלהות כאשר הורחק עם שני צהובים בדקה ה-40 וה-45. הקבוצה של השחקן הישראלי חילצה 2:2 נגד אופן בדקה ה-96.

בן שהר ועומר אצילי חזרו להרכב אפואל ניקוסיה בדרבי מול אולימפיאקוס, אך השניים לא תרמו יותר מדי. החלוץ ושחקן הכנף הוחלפו בדקה ה-46 וה-67 בהתאמה, אפואל הפסידה 1:0 ונותרה במקום העשירי והמאכזב.

ביוון אטרומיטוס סיימה ב-2:2 מול סמירניס. אמיר עגייב ישב על הספסל במשך 90 דקות.

אלי דסה השלים 90 דקות ב-1:1 הביתי של קבוצתו ויטסה ארנהיים נגד כרוניגן. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-29 מבעיטה נפלאה של פטריק יוסטן. לואיס אופנדה קבע מקרוב את תוצאת המשחק בדקה ה-45 אחרי ערבוביה ברחבה. ויטסה נותרה במקום הראשון עם 22 נקודות אך גם אייאקס וגם פ.ס.וו יוכלו לעקוף אותה עם השלמת המחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי