חסר מזל: ערן זהבי החמיץ פנדל נגד טוונטה, פ.ס.וו סיימה ב-1:1

במצב של 0:1 לקבוצתו, חלוץ נבחרת ישראל קיבל הזדמנות להכפיל את היתרון, אך לצערו דרומל עמד מוכן בין הקורות והדף. מאלן כבש בפתיחה (8) לאחר נגיחה של זהבי לעבר השער, דנילו איזן מהנקודה הלבנה (63)

(גודל טקסט)

ערן זהבי חסר מזל מהנקודה הלבנה. חלוץ נבחרת ישראל, שכזכור החמיץ פנדל דרמטי נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2020, נפרד הערב (ראשון) מטוונטה ב-1:1 מאכזב עבורו, כאשר הוא גם החמיץ פנדל במצב של 0:1 לטובת פ.ס.וו קבוצתו.

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, קבוצתו של הישראלי הגיעה להתמודדות כשהיא יודעת שהיא צריכה לנצח כדי להיצמד לאייאקס, פיינורד ו-וויטסה של אלי דסה. פתיחת המשחק הייתה של פ.ס.וו בלבד, אשר ישבה על השער של ג'ואל דרומל, שהדף את הבעיטה של זהבי בזכות זינוק נהדר.

בדקה השמינית דוניל מאלן גם מצא את הרשת לאחר שדחק מקרוב כדור חוזר מנגיחה של זהבי. בדקה ה-63 טוונטה קיבלה כדור עונשין משלה, דנילו הברזילאי כבש לרשת של איבון אמבוגו וקבע חלוקת נקודות במשחק. בדקה ה-69 זהבי גם פינה את מקומו על המגרש ולמעשה סיים את חלקו במשחק המאכזב עבורו.

זהבי לפני הפנדל המוחמץ | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

בעוד שבוע בדיוק זהבי ופ.ס.וו יארחו את ספרטה רוטרדם, כשהם רחוקים כעת ארבע נקודות מהמקום הראשון. לגבי הכוכב הישראלי, זהו משחק הליגה החמישי ברצף בו הוא לא כבש שער שדה, עניין לא שגרתי עבורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי