בהולנד ביקרו את זהבי: "במקום להוות דוגמה, הוא מרוכז בעצמו"

הישראלי החמיץ פנדל נגד טוונטה ופ.ס.וו שוב איבדה נקודות יקרות, בתקשורת טענו לחוסר פרגון מצד החלוץ, שאמר: "הייתי צריך להבקיע ואני לוקח על כך אחריות". חברו להתקפה הודה שיש בעיה: "חשוב שנמסור אחד לשני"

(גודל טקסט)

ערן זהבי הגיע לליגה ההולנדית בקול תרועה רמה, עם מעמד של כובש על ושחקן מנוסה שמגיע לפ.ס.וו איינדהובן בניסיון לתת לכוכביה הצעירים את הדחיפה לה הם זקוקים כדי להתחרות על תואר האליפות. הפתיחה הייתה חלומית עם שער בליגה האירופית בדרך לשלב הבתים, לאחר מכן גם אלוף העולם לשעבר מריו גצה נחת במועדון והציפיות נסקו עוד יותר, אבל אחרי חמש הופעות בליגה ההולנדית מוצא את עצמו הישראלי בתחילתה של בעיה לא פשוטה.

אתמול (ראשון) ערן זהבי החמיץ פנדל שעלה ביוקר לפ.ס.וו איינדהובן במשחק החוץ נגד טוונטה שהסתיים ב-1:1, בסיומו חבריו להתקפה טענו שוב לחוסר שיתוף פעולה בחלק הקדמי – ובתקשורת ההולנדית רמזו שהחצים מופנים לעבר הישראלי. עונת 2020/21 עד כה כלל לא מאירה פנים לחלוץ בן ה-33, שכידוע גם החמיץ את הפנדל המכריע של ישראל בסקוטלנד ומהמשחק בבריטניה שב להולנד כשהוא חיובי לקורונה.

אחרי תשעה מחזורים בהולנד, בעקבות המעידה האחרונה פ.ס.וו ירדה למקום הרביעי והיא כבר במרחק של ארבע נקודות מאייאקס. זהבי, ייאמר להגנתו, לא ברח מאחריות, התייצב מול המצלמות ואמר בסיום: "הייתי צריך להבקיע ואני לוקח את האחריות על כך. היינו צריכים לכבוש יותר שערים היום ולא עשינו את זה – ואם אנחנו רוצים לזכות בתארים, אנחנו נצטרך לדעת לשחק ביכולת גבוהה לכל אורך 90 הדקות ולהבקיע שערים".

זהבי נשאל על ידי "פוקס" אם בכוונתו להמשיך לבעוט פנדלים ועל כך אמר: "זה חוסר מזל, אבל אני מוכן לבעוט גם בפעם הבאה. אלו הם חייו של חלוץ". אגב, ב"פוקס" הולנד בחרו בכותרת הלא מחמיאה "ערן זהבי החמיץ פנדל שעלה ביוקר לפ.ס.וו".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

גם קודי גואקפו, חברו של ערן זהבי בהתקפת פ.ס.וו, אמר בסיום ל"פוקס": "חשוב שנפרגן אחד לשני בהתקפה ונמסור כדורים טובים כדי שנוכל לכבוש. זו בעיה שאנחנו מדברים עליה בינינו". כזכור, אחרי ה-0:3 על ווילם נשמעו טענות על כך שהכוכב הצעיר דוניל מאלן לא מוסר לערן זהבי, שמצדו השיב "נצטרך לעבוד על שיתוף הפעולה בינינו", אלא שהפעם היוצרות התהפכו.

באתר "fcupdate" נכתב: "ערן זהבי במיוחד ניסה לבדו, הוא רצה להבקיע וחשב על טובתו האישית. זהבי שחקן שיכול וצריך להוות דוגמה לצעירים בדרכים שונות, אבל הוא לא עושה את זה. נראה שהוא יותר מדי מרוכז בעצמו, כנראה בגלל שכבש רק שער אחד מפנדל בליגה. כל עוד זהבי בבצורת עם איך שהתקפת פ.ס.וו משתפת פעולה כרגע, לא פלא שהיא איבדה את הפסגה – שוב אלו דברים שעולים לה בנקודות".

"אם שחקני ההתקפה של פ.ס.וו היו עוזרים אחד לשני, הם לא היו מאבדים נקודות יקרות", נכתב הבוקר בעיתון "טלחראף" והישראלי כבר אתמול הוא קיבל את הציון הנמוך ביותר מבין שחקני פ.ס.וו באתר "פוטבאל".

לא רק בתקשורת סימנו את החלוץ שעדיין לא הצליח לכבוש שער שדה בליגה ההולנדית אלא מהנקודה הלבנה בלבד בתחילת החודש, אלא גם האוהדים באיינדהובן. ברשתות החברתיות רבים כתבו: "כנראה שמה שעובד בישראל ובסין לא עובד בהולנד, אנחנו לא יודעים איך השוערים שם. הוא לא היה צריך לבעוט את הפנדל, הוא גם מנסה לעשות דברים לבד ולא מוסר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי