בהולנד תקפו: "זהבי הגיע כי הוא חבר של המאמן"

ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ממשיך לספוג ביקורת בתקשורת ההולנדית. הפרשן הבכיר יוהאן דרקסן: "לא צריך להשקיע בו. הגיע כדי לאסוף כמה גרושים ואחרי זה להמשיך למזרח התיכון"

(גודל טקסט)

נראה שטרנד חדש מתחיל להתפתח בתקשורת הספורט ההולנדית – לבקר את ערן זהבי. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן הצטרף הקיץ לקבוצה אחרי שלא הפסיק לחורר רשתות בשנים האחרונות בליגה הסינית, ובינתיים, לא מצליח להביא את ערן זהבי שכולנו מכירים למועדון החדש שלו.

לפני יומיים כוכב נבחרת ישראל החמיץ פנדל ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ומשם גל הביקורות החל להישפך. כעת הצטרף לחגיגה גם יוהאן דרקסן, אחד הפרשנים הבכירים של הכדורגל ההולנדי, שביקר בחריפות בתוכניתו את זהבי ואת מאמנו באיינדהובן, רוג'ר שמידט, שכידוע מכיר את החלוץ מתקופתו בליגה הסינית כאשר אימן את בייג'ין גואן.

עיקר הביקורת הנוקבת באה מכיוון שלטענתו הגעת זהבי "מחסלת" את מוחמד איהטראן בן ה-18, שפרץ בעונה הקודמת. "אני לא מבין את פ.ס.וו", אמר דרקסן. "אני מסתכל על המשחק ורואה את הישראלי הזה הולך, מגיע לשנה כי הוא חבר של המאמן. הכישרון הכי גדול בהולנד, איהאטרן, יושב על הספסל כי הוא לא בכושר. הבחור הזה עוד יכניס המון כסף למועדון, ואם הוא ישחק, הוא ייכנס לכושר".

ערן זהבי, מוחמד איהטארן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"בישראלי הזה לא צריך להשקיע", הצהיר הפרשן. "הוא בא כדי לאסוף כמה גרושים וימשיך מכאן למזרח התיכון או אולי למקום אחר כי מבחינה פוליטית זה בלתי אפשרי. ממנו אתה לא מקבל כלום, זה חבר של המאמן. אני לא מבין את הכוח שנתנו למאמן, הוא לא יכול להחריב את הערך הכלכלי של הנכסים שלך".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי