דיווח: פ.ס.וו איינדהובן מחפשת לערן זהבי מחליף

בתקשות הטורקית טוענים שקבוצת הפאר ההולנדית רוצה לצרף את חלוץ בשיקטאש, סייל לרין, על חשבונו של הישראלי "המאכזב"

(גודל טקסט)

אחרי שלא כבש שער שדה בחמשת משחקי הליגה הראשונים שלו במדי פ.ס.וו, החמיץ פנדל שעלה באיבוד נקודות מול טוונטה וחטף מבול של ביקורות בתקשורת ההולנדית שטענה כי הוא אנוכי, ערן זהבי קיבל הבוקר (רביעי) בשורה לא נעימה נוספת: על פי דיווחים שפורסמו בתקשורת הטורקית ואמינותם אינה ברורה, הקבוצה מאיינדהובן מחפשת לו מחליף ואחד השמות שנמצאים על השולחן הוא של סייל לרין, חלוץ בשיקטאש, שעשוי להגיע בחודש ינואר.

בדיווח נכתב שפ.ס.וו מחפשת חלוץ שיחליף את זהבי, שמאכזב מאז הגיע בתחילת העונה. לפי הפרסום, הקבוצה מאיינדהובן מוכנה להשקיע שמונה מיליון יורו בחלוץ הקנדי בן ה-25, שהבקיע העונה חמישה שערים בשמונה משחקים בליגה הטורקית ושיחק אשתקד בשרות זולטה וארחם הבלגית במדיה הבקיע שבעה שערים ב-29 הופעות.

עוד נכתב כי פ.ס.וו טרם פנתה לבשיקטאש או ללרין עצמו, אך הקנדי נמצא בראש רשימת המועמדים להחליף את הישראלי. "זהבי בחר לנסות להבקיע ממצבים בהם לפרוץ את הכספת הראשית בבנק היה קל יותר. זהבי התעלם גם בעבר מחבריו לקבוצה, במשחק נגד ווילם. זהבי לא יכול לשחק לעתים קרובות כל כך עבור עצמו, זה הדבר הכי גרוע עבור חלוץ", נכתב אתמול בהולנד, שם כאמור ביקרו בחריפות את הישראלי.

כזכור, גם הפרשן הבכיר יוהאן דרקסן ביקר את זהבי בצורה קשה: "זהבי הגיע כי הוא חבר של המאמן. לא צריך להשקיע בו. הוא הגיע כדי לאסוף כמה גרושים ואחרי זה להמשיך למזרח התיכון". כזכור, בחודש ספטמבר האחרון כוכב נבחרת ישראל נפרדו מגוואנגז'ו ר.פ וחתם לשנתיים בשורות פ.ס.וו, שהפכה אותו למשתכר הבכיר בקבוצה.

רוג'ר שמידט וערן זהבי
רוג'ר שמידט וערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי