חמד ייכנס לבידוד, מאמנו החדש: "רוצים להכניס אותו לעניינים במהרה"

תומר חמד
תומר חמד | מאור אלקסלסי

אופוק טאלאי לא ציין את שמו של החלוץ הישראלי, אך אישר שוולינגטון פיניקס עומדת לבצע החתמה: "נודיע על צירוף שחקן ממש בקרוב". על כך שהעסקה התעכבה יותר מהצפוי: "העולם הוא מקום מטורף כרגע"

(גודל טקסט)

אחרי שהתחיל את עונת 2020/21 ללא קבוצה, תומר חמד צפוי להשלים בקרוב באופן רשמי את מעברו לוולינגטון פיניקס הניו זילנדית והוא ייכנס לנעליו של החלוץ האנגלי גארי הופר, שהבקיע אשתקד שמונה שערים ועזב. עם הגעתו למועדון שמשחק בליגה האוסטרלית, החלוץ הישראלי שמתגורר כיום באנגליה ייכנס לבידוד בן שבועיים ולאחר מכן יחל להתאמן עם חבריו החדשים.

אופוק טאלאי, מאמן הקבוצה, סירב לאשר שמדובר בחמד, אך הודה שישנו שחקן שנמצא על סף חתימה במועדון: "הסגל שלנו כמעט סגור. אני יודע שכולכם נלהבים לדעת מי יגיע. יש שחקן שיצטרף אלינו ממש בקרוב וזה יוכרז ברגע שזה יהיה רשמי. אנחנו רוצים להכניס אותו לעניינים מהר ככל האפשר, אך עלינו להיות זהירים בהתאם לרוח התקופה. הוא יצטרך להיכנס לבידוד בן שבועיים עם הגעתו ורק לאחר מכן נוכל להעריך היכן הוא נמצא מבחינה פיזית וכיצד נוכל להשתמש בו במשחקים הקרובים".

טאלאי המשיך וסיפר על הסיטואציה המורכבת: "כמובן שזה היה קל ופשוט יותר אם כל השחקנים כבר היו כאן וכולם באותה רמת כושר, אבל זה המצב. מבחינתי, כמאמן, זה היה יכול להיות נהדר אם היינו בסגל מלא מהרגע הראשון וכולם היו באותו מצב פיזי, אך העולם הוא מקום מטורף כרגע בגלל מגפת הקורונה וזה ממש לא קל להשיג אישורים להנחית במדינה אנשים שמגיעים מבחוץ".

כזכור, בימים האחרונים רמז חמד בן ה-33 על השלמת העסקה כשפרסם באינסטגרם תמונה שלו באימון אישי והוסיף כיתוב: "כמו עוף החול", שהוא הסמל של וולינגטון פיניקס. הקבוצה הניו זילנדית תהיה התחנה העשירית בקריירה של החלוץ הוותיק, שהחל את דרכו במכבי חיפה ושיחק גם במדי מכבי הרצליה, בני יהודה, מכבי אחי נצרת, מאיורקה, אלמריה, ברייטון, ק.פ.ר וצ'רלטון.

תומר חמד
תומר חמד | צ'רלטון טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי