בן שהר על המוקד: "לא מסוגל לפתור את הבעיה בהתקפה"

בן שהר | הטוויטר הרשמי של אפואל ניקוסיה

בקפריסין קטלו את החלוץ הישראלי, שלא כבש כבר יותר משלושה חודשים, ודיווחו כי המאמן מיק מקארת'י מתכוון להחתים חלוץ כבר בינואר הקרוב

(גודל טקסט)

בן שהר מתקשה להביא את כישוריו לידי ביטוי באפואל ניקוסיה, ובקפריסין טוענים: למאמן אזלה הסבלנות כלפיו. אחרי שהחלוץ המושאל מהפועל באר שבע נכנס בדקה ה-71 ולא מצא את הרשת גם ב-0:2 על דוקסה, בתקשורת המקומית נכתב הבוקר (שישי) כי המטרה העיקרית של האלופה לחלון ההעברות של ינואר תהיה לחזק את ההתקפה, מה שצפוי להפחית אף יותר את הקרדיט לישראלי.

אחרי 11 מחזורים, אפואל נמצאת במקום התשיעי המביש מבחינתה, וסיבה מרכזית לכך היא כמות שערי הזכות שלה – שמונה בלבד. בהקשר הזה, בקפריסין טענו: "לאור החולשות שהקבוצה מראה, מיק מקארת'י שוקל לחזק את הסגל. העדיפות העליונה של האירי תהיה למצוא חלוץ רחבה, אחרי שכבר הפנים כי בן שהר ואטדה נוהיו לא מסוגלים לפתור את הבעיה".

יותר משלושה חודשים עברו מאז השער היחיד שהבקיע שהר באפואל ניקוסיה. מאז, הבצורת נמשכת כבר 12 משחקים רצופים. כזכור, החלוץ הושאל לקבוצה הקפריסאית לשנתיים, אך לא ברור אם בכושר הזה הוא ישרוד את כל התקופה, בייחוד לאחר המשקעים שנוצרו אצלו עוד בתקופת המאמן הקודם, מריו אוזונידיס. מחר, במשחק החוץ נגד נאה סלמיס, הוא עשוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח למקארת'י שהוא ראוי לקרדיט.

בן שהר
בן שהר. מתקשה לבוא לידי ביטוי | אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי