צפו: סבע כבש, אל נאסר עלתה עלתה למקום השני. ג'אן נפצע בפאסוס

שער שני ברציפות לחלוץ ושלישי העונה הספיק כדי להכניע 0:1 את באני יאס, קבוצתו במרחק שלוש נקודות מפסגת הליגה באיחוד האמירויות. בפורטוגל, הישראלי עלה מהספסל לדקות הסיום בניצחון על פמליקאו, אך נפגע ולא חזר

(גודל טקסט)

דיא סבע בהחלט נכנס לעניינים באיחוד האמירויות. היום (שישי) כבש החלוץ את שערו השלישי בקבוצת אל נאסר והשני ברציפות, שער שהוביל אותה לניצחון חשוב 0:1 על באני יאס ממרכז הטבלה.

סבע, שכבש גם במחזור שעבר בהפסד היחיד של אל נאסר עד כה ולזכותו גם חמישה בישולים העונה, הכריע את ההתמודדות אחרי 58 דקות בכדור חופשי נהדר והעלה את קבוצתו למקום השני בטבלה, היא בפיגור של שלוש נקודות מהמוליכה אל שארג'ה – הקבוצה היחידה שגברה על סבע וחבריו בתום המחזור השביעי באיחוד האמירויות.

עוד היום, דור ג'אן עלה מהספסל בדקה ה-87 והיה שותף לניצחון של פאסוס פריירה 0:2 על פמליקאו בליגה הפורטוגלית. עם זאת, החלוץ נפגע בתוספת הזמן מתיקול חריף, יצא לקבל טיפול ולא חזר לשחק.

ישראלי נוסף ששיחק הוא הבלם ירין פרץ, שהשלים 90 דקות בקרמיוטיסה שהפסידה בחוץ 3:2 לאולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת המחזור ה-12 בקפריסין. בעקבות ההפסד הקבוצה נותרה במקום ה-11 מתוך 14 עם 11 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי