חוגי כבש וספג שמינייה, ניצחונות לסולומון, אצילי ושהר

דור חוגי | Andrea Kareth / Contributor

הישראלי מצא את הרשת בפעם השישית העונה בליגה האוסטרית, אבל סט. פולטן התבזתה עם 8:2 מול זלצבורג. קשרה של שחטאר השלים מחצית ב-0:1 נגד דנייפרו. אפואל רשמה 0:3 נגד סלמיס, 90 דקות לאקס מכבי ת"א. מיכה בפסגה

(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו (90 דקות) והיברניאן העפילו הערב (שבת) לרבע גמר גביע הליגה לאחר 0:1 ביתי על דנדי. לעומת שוער נבחרת ישראל, החלוץ גיא מלמד, שרשם הופעת בכורה במדי קבוצתו באמצע השבוע מול אותה היברניאן, נותר הפעם על ספסל סט ג'ונסטון שעלתה גם היא לשלב הבא אחרי 1:2 בחוץ נגד מאת'רוול.

באוסטריה, דור חוגי כבש את שערו השישי העונה במסגרת הליגה, אך סט.פולסן התבזתה עם 8:2 ביתי מול האלופה והמוליכה רד בול זלצבורג. הישראלי, שצימק ל-4:1 בדקה ה-33, הוחלף כעבור חצי שעה. דומיניק סובוסלאי הפנטסטי וסקו קויטה כיכבו עם שלושער כל אחד וסייעו לקבוצה של ג'סי מארש לשוב למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות. מנגד, קבוצתו של אקס מכבי פתח תקווה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובמאזנה 11 נקודות לאחר תשעה מחזורים.

בסלובקיה, אריאל הרוש השלים 90 דקות ורשם הופעת בכורה לא מוצלחת במדי ניטרה, שהובסה 3:0 על ידי רוזומברוק. אחרי 15 משחקים, קבוצתו של השוער הישראלי ניצבת במקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות. באוקראינה, מנור סולומון ושחטאר דונייצק רשמו ניצחון 0:1 מאוחר נגד דנייפרו. הקשר הישראלי הוחלף בפתיחת המחצית השנייה, טטה כבש בדקה ה-88 את שער הניצחון.

בקפריסין, דור מיכה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-56 בניצחון אנורתוזיס פמגוסטה 2:4 על פראלימני, האקסית של בוריס קליימן. הקשר הישראלי וקבוצתו חזרו למסלול אחרי ההפסד לא.א.ל. לימסול והעפילו זמנית לפסגת הטבלה כשבמאזנם 26 נקודות לאחר 12 מחזורים. השוער הצעיר אסף צור נותר מחוץ לסגל. לאחר מכן, אפואל ניקוסיה השלימה ניצחון שני ברצף בליגה עם 0:3 נגד נאה סלמיס. עומר אצילי השלים 90 דקות במשחק, בן שהר עלה מהספסל בדקה ה-88.

ביוון, אמיר עגייב נותר על הספסל ב-0:0 של אטרומיטוס בחוץ נגד לאריסה. אחרי עשרה משחקים, לקבוצתו של הישראלי 13 נקודות. בארמניה, 46 דקות לנאור עבודי בהפסד לורי 1:0 לאררט-ארמניה. אלמוג אוחיון, שמשחק באותה קבוצה, עלה מהספסל בדקה ה-81. הקבוצה של הישראלים עם 13 נקודות לאחר שמונה משחקים.

אצילי. השלים 90 דקות | APOEL FC – Official Facebook

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי