Sport1 Banner

חמד חתם בוולינגטון פיניקס: "הגעתי כדי לכבוש"

תומר חמד | וולינגטון פיניקס, רשמי

החלוץ בן ה-33 ישחק בעונה הקרובה בליגה האוסטרלית: "הצעד הנכון ביותר עבורי ועבור משפחתי". מאמנו החמיא: "סקורר אמיתי". ייכנס לבידוד בן שבועיים ויקבל את החולצה מספר 17

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר זה היה באוויר וכעת אפשר לברך. תומר חמד, החלוץ בן ה-33, מצא סוף סוף קבוצה חדשה כשחתם רשמית בקבוצת וולינגטון פיניקס מניו זילנד וישחק בשורותיה בעונה הקרובה. החלוץ ייכנס לבידוד לתקופה בת שבועיים ואז יחל באימונים בקבוצתו החדשה. משחק הבכורה עשוי להיות נגד בריסביין רוארס בסוף חודש דצמבר (29.12). חמד יקבל את חולצה מספר 17.

שלוש השנים האחרונות היו לא פשוטות עבור חמד. הוא כבש פעמיים ב-19 משחקי פרמיירליג בברייטון, בהמשך הושאל לק.פ.ר ואשתקד לא הצליח להבקיע ב-19 משחקים במדי צ'רלטון אתלטיק מליגת המשנה.

אופוק טאלאי מאמן הקבוצה בירך: "חמד הוא שחקן מיומן ביותר, סקורר אמיתי. זה לא סוד שהמועדון חיפש לחזק את ההתקפה עם שחקן כזה מנוסה והוא יספק לנו ולאוהדים את מה שאנחנו רוצים וחושבים שעלינו לשפר מהעונה שעברה – הוא מישהו שיוכל להמר את המצבים שלנו לשערים. לאחר שיתאקלם לחיים באוסטרליה ובסגנון המשחק – השמיים הם הגבול".

חמד עצמו נרגש: "אני תמיד נותן את כל מה שיש לי כדי לעזור לקבוצה לנצח ורוצה לקחת את הקבוצה לעונה מוצלחת יותר מאשתקד. אני יודע שהתפקיד שלי הוא לכבוש שערים וכמה שיותר, אבל אני משפיע גם בדברים אחרים, אני יודע לספק מסירות חשובות וגם לעזור בהגנה כשצריך".

"כשההצעה הגיעה חשבנו שזה הצעד הטוב ביותר עבורי כשחקן וגם עבור משפחתי. שמעתי דברים נהדרים על המועדון הזה ואני יודע שהייתה להם עונה מיוחדת בשנה שעברה ולא יכול להתחיל. אני בכל מקום רוצה קשר טוב עם האוהדים, כדורגל זה הענף הפופולרי ביותר בכל מקום".

התקופה באנגליה בטח לא ערערה אותו: "השתמשתי בפיזיות שלי באנגליה, זו הייתה ליגה קשה ואתגר גדול אבל עשיתי את זה היטב ויש לי ביטחון בכל ליגה בעולם. אני רוצה לקבל אמון מהקבוצה". לאחר החתימה כתב חמד ברשתות החברתיות: "צרו לכם חיים יוצאי דופן. A-League – אני מגיע"

אין ספק שלחמד יש קריירה מרשימה עד כה. החלוץ שגדל במכבי חיפה ואחרי סבב השאלות חזר לכרמל וזכה באליפות ב-2010/11, שיחק שלוש שנים בספרד כשכבש 23 שערים ב-97 שערים במאיורקה (ירד איתה לליגת המשנה). הוא כבש שמונה שערים באלמריה בעונת 2014/15 ואז החל הפרק שלו באנגליה. בברייטון כבש 33 שערים ב-108 משחקים. בנבחרת ישראל יש לו רקורד נפלא של 17 שערים ב-37 משחקים.

חמד בימים יפים באנגליה | John Walton/PA Images via Getty Images
עוד באותו נושא: תומר חמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי