Sport1 Banner

אזולאי: "ברגע ששועה סגר, היה לחוגג יותר קל לשחרר אותי"

שלומי אזולאי | פרטי

אחרי שער הבכורה במדי אסטרה, החלוץ מסביר: "באתי לרומניה כדי 'לסמן וי' על הפרק האירופי. אני במועדון צמרת". על בית"ר: "הבעלים סירב להצעות, בסוף עזבתי בחינם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלומי אזולאי עזב בחלון ההעברות האחרון את בית"ר ירושלים ולא מעט גבות הורמו כאשר החליט לצאת בפעם הראשונה לאירופה בגיל 31, כדי לחתום בנועלת הטבלה – אסטרה ג'ורג'יו. אתמול (ראשון), פחות מחצי שעה לסיום, אזולאי עלה מהספסל במשחק הגביע מול ריפנסיה טימישוארה מהליגה השנייה בארצו וכבש בדקה ה-82 את השער הרביעי ב-1:5 של אסטרה.

"לא עלינו בהרכב ראשון, לכן גם לא פתחתי ועליתי מהספסל במחצית השניה", אמר אזולאי לספורט1 לאחר שער הבכורה. על המועדון שנמצא במקום האחרון אמר: "הקבוצה מספקת את כל התנאים הכי טובים ברמה המקצועית".

זאת לא הרמה שאליה התרגלת במכבי חיפה.

"מכבי חיפה זה הטופ מבחינת תנאים. התקציב של בית"ר גדול יותר משמעותית משל אסטרה, אבל למרות המיקום בטבלה, המועדון פה באמת נמצא בצמרת רוב הזמן. בגלל זה השחקנים מרגישים מחויבות למועדון. מקום אחרון זה לא נעים, אבל אסטרה שיחקה חודש וחצי בלי מאמן. אני מקווה שנעשה עכשיו רצף. ניצחנו שני משחקים ברציפות, אם נייצר עוד שניים-שלושה כאלה, נצא מהמצב הזה. הכל צמוד בליגה הרומנית".

שלומי אזולאי, רמי גרשון | דני מרון

אסטרה זה לא מועדון שאמור לרדת ליגה. איך הקבוצה הגיעה לשם?

"אחרי המקום השלישי בעונה שעברה, זה מפתיע מה שקרה. הגענו למצב שאין לנו מה להפסיד וצריך להתחיל לנצח".

מתגעגע לבית"ר?

"הגעתי לסיכום מאוד נוח. באתי לרומניה כדי 'לסמן וי' על הפרק האירופי. מי רצה יותר את הפרידה, אני או בית"ר? אני, חד משמעית. אם רוני לוי ויוסי בניון היו נשארים, סביר להניח שלא הייתי עוזב. ביקשתי לעזוב גם בתקופתם, אבל לא הייתי עוזב. כבר מסוף שנה שעברה, כשהבטחנו את המקום השלישי שמוביל באירופה, הלכתי ליוסי ואמרתי לו: 'אני רוצה לעזוב בשנה הבאה לחו"ל'. נעניתי בשלילה אבל לא ויתרתי. כשהם הלכו היה לי יותר קל לקבל את זה".

בבית"ר מספרים שפנית ישירות לחוגג.

"לא חיכיתי, הלכתי לחוגג ישירות. המאמנים ידעו מהרגע הראשון שאני עוזב. חוגג הוא המילה האחרונה. בהתחלה ביקשתי כמה פעמים, הוא לא רצה לשחרר כי הוא לא היה מוכן לקבל את ההצעות שיש עליי. אבל בסוף השגתי שחרור בחינם. ברגע שירדן שועה סגר, היה יותר קל לשחרר אותי".

מה המטרה כעת?

"אני מנסה להוכיח את עצמי בקבוצה ולהבקיע כמה שיותר. זאת הפעם הראשונה שלי בחו"ל, לא יהיה לי יותר מדי צ'אנסים כי בגיל 32 הבנתי שיהיה לי קשה לצאת. אני גר בבוקרשט, 40 דקות נסיעה מהאיצטדיון. רוב השחקנים גרים כאן. התנאים מצוינים. עכשיו נשאר רק להבקיע".

אזולאי בצהוב-שחור. רצה לעזוב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי