בהולנד המשיכו במתקפה על זהבי: "כדורים בורחים לו מהרגל"

בתקשורת המקומית ביקרו את הישראלי ששוב לא מצא את הרשת בניצחון פ.ס.וו על ספרטה רוטרדם: "הוא לא בכושר טוב, לא ברור למה הוא מתעקש לשחק מחוץ לרחבה". מאלן התייחס לנושא הפנדלים

(גודל טקסט)

אחרי שישה משחקי ליגה בפ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי נמצא בסיטואציה לא מוכרת: מאזן השערים שלו עומד על גול אחד בפנדל לפני כחודש וכוכב הנבחרת לא מצא את הרשת כבר ארבעה משחקים ברציפות. אמש (ראשון) הוא הוחלף בדקה ה-64 וקבוצתו גירדה 0:1 על ספרטה רוטרדם משער של דוניל מאלן, שעלה מהספסל במקום מריו גצה ומצא את הרשת בדקה ה-78 כשהחמיץ פנדל אך הבקיע מהריבאונד.

מאלן, אשר מוביל את פ.ס.וו עם שישה שערי ליגה העונה, נשאל בסיום האם הוא חזר להיות הבועט הקבוע של הקבוצה וזאת לאחר שגם זהבי החמיץ מהנקודה במחזור שעבר מול טוונטה: "האם אני לוקח מעכשיו את הפנדלים בקבוצה? אני לא יודע, אבל מאוד רציתי לבעוט ואני שמח שבסופו של דבר גם מצאתי את הרשת".

המאמן רוג'ר שמידט התייחס בסיום לשינויים בהרכב: "לוח הזמנים שלנו קשה ורבים מהשחקנים חלו בקורונה. הרשתי שהם לא יתאוששו כמו שצריך אם ישחקו פעם נוספת ולא הייתי לי אפשרות אחרת מלבד להציל אותם. אם הייתי פותח עם מאלן, למשל, זה היה המשחק הרביעי שלו ב-11 ימים. זה בלתי אפשרי".

בתקשורת ההולנדית המשיכו לבקר את זהבי: "הוא מאבד מחצית מהכדורים שמגיעים אליו. אתה מצפה משחקן מנוסה כמוהו לסחוב אחריו את הצעירים, אבל בינתיים זה ממש לא קורה. היה לו קשה מול טוונטה ופאוק סלוניקי וכך גם הערב נגד ספרטה. הכדורים בורחים לו מהרגל, הוא לא מצליח להשתלט עליהם".

עוד נכתב בהולנד כי "זהבי לא נמצא בכושר טוב כבר תקופה די ארוכה. הוא עובד קשה, משקיע ונותן את כל מה שיש לו, אבל שחקן רחבה ברמתו נשפט בכמות השערים שלו. מסיבה לא ממש ברורה, ערן מתעקש לשחק מחוץ לרחבה וזאת למרות שהוא הרבה יותר מסוכן כשהוא נמצא בקרבת השער".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי