"אני בא על תקן כוכב, המועדון השקיע המון כדי להביא אותי"

תומר חמד במדי ברייטון | John Walton/PA Images via Getty Images

תומר חמד סיפר מדוע חתם בוולינגטון פיניקס הניו זילנדית: "המאמן ראה בי כרכש מספר 1 שלו". ההחלטה להגיע: "היו הרבה פניות והצעות, אבל רציתי להיות הישראלי הראשון בליגה האוסטרלית"

(גודל טקסט)

אחרי שהתחיל את עונת 2020/21 ללא קבוצה, תומר חמד השלים היום (שני) באופן רשמי את מעברו לקבצת וולינגטון פיניקס הניו זילנדית, במדיה הוא חתם לעונה אחת. הישראלי ייכנס לנעליו של החלוץ האנגלי גארי הופר, שהבקיע אשתקד שמונה שערים ועזב. עם הגעתו למועדון שמשחק בליגה האוסטרלית, החלוץ ייכנס לבידוד בן שבועיים ולאחר מכן יחל להתאמן עם חבריו החדשים.

"אני מאוד נרגש מהחתימה בוולינגטון פיניקס ולא יכול לחכות להתחיל את החוויה המדהימה הזאת בליגה האוסטרלית", סיפר חמד הנרגש. "מהרגע הראשון המאמן ראה בי כרכש מספר 1 שלו והמועדון השקיע המון כדי להביא אותי, כך שאין לי ספק שזה המקום הכי טוב בשבילי. במהלך הקריירה שלי הגעתי לפסגות הכי גבוהות של הכדורגל: שיחקתי בליגה הספרדית בליגה האנגלית, עליתי ליגה עם ברייטון ועכשיו רציתי משהו ייחודי, מאתגר, עם ערך מוסף וזה בדיוק מה שקיבלתי, להיות הישראלי הראשון ב A league".

חמד המשיך: "זה אתגר גדול מכל הבחינות: אישית, מקצועית ומשפחתית. יבשת חדשה עם מנטליות שונה, כדורגל בסגנון אחר, אורח חיים שונה לגמרי מאשר באנגליה. ייקח לי זמן להתרגל, אבל יש לי את המשפחה שלי, יש לנו מספיק ניסיון והביחד שלנו יתגבר על הכל. היו הרבה פניות והצעות במהלך החודשים האחרונים, אך וולינגטון פיניקס עלתה על כולן. מבחינה אישית זה אתגר חדש, אני בא על תקן כוכב, מצפים ממני להוביל את הקבוצה ולעזור לה להילחם על כל התארים וזה מה שראיתי ואהבתי בהזדמנות הזאת. עכשיו זה הזמן שלי לעבוד חזק להיכנס לעניינים ולהטביע חותם ב A league".

 הקבוצה הניו זילנדית תהיה התחנה העשירית בקריירה של החלוץ הוותיק, שהחל את דרכו במכבי חיפה ושיחק גם במדי מכבי הרצליה, בני יהודה, מכבי אחי נצרת, מאיורקה, אלמריה, ברייטון, ק.פ.ר וצ'רלטון.

תומר חמד | וולינגטון פיניקס, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי