ג'ורדי קרויף מגן על זהבי: "הוא ייתן את ה-20 גולים שלו העונה"

המנהל המקצועי של מכבי ת"א בעבר התארח בפודקאסט "הפודיום" והגן על החלוץ שחווה רגעים קשים: "יש לו קילר אינסטיקנט. בכל פעם שקיבל חוזה חדש - הוא שיחק אפילו טוב יותר. היה צריך לעצור אותו מלהתאמן עוד"

(גודל טקסט)

ערן זהבי עובר תקופה קשה במיוחד במדי פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. כבר ארבעה משחקים שהחלוץ של נבחרת ישראל לא הצליח להבקיע. מחר (חמישי) זהבי ינסה לעזור לקבוצתו לנצח את גרנאדה בספרד (22:00, שידור ישיר בספורט3) ולעשות צעד קדימה אל עבר שלב 32 האחרונות בליגה האירופית. רגע לפני המשחק מי שנחלץ להגנתו הוא ג'ורדי קרויף שהיה המנהל המקצועי במכבי תל אביב במשך שלוש שנים.

האזינו לפודקאסט עם קרויף

קרויף התייחס לכושרו של החלוץ בפודקאסט המיוחד "הפודיום" בהנחייתו של העיתונאי אורן יוספוביץ', שזכה להדים בתקשורת ההולנדית, ואמר בביטחון: "הוא רק יבקיע 20 שערים לפחות באיינדהובן העונה, יש לו את הקילר אינסטיקנט, אי אפשר להתעלם מזה". עד עתה זהבי כבש שלושה שערים בתשע הופעות.

ההולנדי המשיך: "אני זוכר שבכל פעם שהוא קיבל חוזה חדש הוא שיחק אפילו טוב יותר. הוא תמיד מחזיר את מה שהוא מקבל. עם הרבה שחקנים אתה רואה את זה ההיפך". "עם הרבה שחקנים זה קורה הפוך. הם נכנסים לאיזור הנוחות שלהם. הוא לא. יש לו תשוקה גדולה ודחף להשתפר, משהו שאי אפשר להסביר. לפעמים צריך לעצור אותו כדי שיגיע טרי למשחקים".

ערן זהבי, ג'ורדי קרויף
ערן זהבי, ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

"הוא ראוי לכבוד גדול, להגיע להולנד בגיל 33, הוא החליט בלי קשר לכסף, יש לךו נכונות להילחם עד תארים ופרסים אישיים. זה עניין של הסתגלות. ההגנות בהולנדות משחקות עם צפיפות באמצע ומרכזות הרבה שחקני הגנה".

במחזור הפתיחה ההולנדים נכנעו 2:1 בביתה ליריבה הספרדית. מריו גצה, שכבש באותו משחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, נאלץ להתחלף לאחר מכן. כעת ההערכות הן שיהיה כשיר לשחק יותר. הגרמני רשם 64 דקות ליגה במהלך הניצחון על ספרטה רוטרדם.

ערן זהבי
זהבי. מתגעגע לפיו-פיו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

זהבי בסגל איינדהובן כמובן למשחק בגרנאדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי