קצבאיה צרח על מיכה, בתקשורת הקפריסאית טענו: "הוא לא נהנה"

דור מיכה | טוויטר

אנורתוזיס פמגוסטה שוב הפסידה במפתיע ועלולה לאבד את הפסגה, הישראלי שפתח בשלישיית ההתקפה והוחלף כבר בדקה ה-35 ספג ביקורת: "הוא לא הגיב וידע שהוא לא תורם"

(גודל טקסט)

אנורתוזיס פמגוסטה עלולה לאבד את הפסגה בקפריסין אחרי שהפסידה אתמול (שישי) 2:1 מפתיע לדוקסה החלשה והיה זה הפסד שני שלה בשלושה מחזורים, ומי שמסומן כאחד האשמים ליכולת החלשה בהתקפה הוא לא אחר מהקשר דור מיכה, שהוחלף אתמול כבר בדקה ה-35 מסיבות מקצועיות.

מיכה פתח אתמול משחק שני ברציפות כשחקן כנף בשלישייה הקדמית, אבל כבר במהלך המשחק נכתב בתקשורת הקפריסאית שהוחלף מכיוון שלא מילא אחר ההוראות של מאמנו, טמורי קצבאיה שאישר בסיום כי הישראלי הוחלף מסיבות טקטיות בלבד.

הבוקר (שבת) נכתב בקפריסין כי זמן קצר לפני שהחילוף במחצית הראשונה התבצע, קצבאיה צרח על מיכה: "תגיד לי איפה אתה משחק?!". מיכה, כמובן, נותר מתוסכל מאוד אחרי החילוף, אבל בתקשורת המקומית הצדיקו את המהלך של מאמנו: "מיכה שוב פתח בהתקפה ולא הגיב, הוא הוחלף כשהוא עם הראש כלפי מטה וידע שלא הצליח לתרום בעמדה הזאת".

באתר אחר בקפריסין נכתב בתגובה לחילוף וליכולת: "מיכה נאלץ לעזוב את ישראל בעקבות תקרית ועבר לקפריסין במטרה להתחיל חיים חדשים ולמצוא קצת שקט ושלווה, אבל הוא כנראה לא נהנה יותר מדי".

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי