סולומון וחוגי כבשו, ג'אן ודסה נמצאו חיוביים לקורונה

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

ליגיונרים: קשר שחטאר מצא את הרשת משחק שני ברציפות, חלוץ סנט פולטן גם בישל ב-0:4 נגד אלטאך. חלוץ פאסוס: "מרגיש מצוין, אחזור חזק מאי פעם". מרציאנו ניצח 0:3 בסקוטלנד. הרוש חילץ נקודה נגד סניצה

(גודל טקסט)

כמדי שבת, גם הערב מספר לא מבוטל של ליגיונרים מייצגים את הכדורגל הישראלי בליגות האירופיות וגם באיחוד האמירויות, במקרה של דיא סבע. היום נפתח דווקא בליגה הסלובקית, שם אריאל הרוש פתח בהרכבה של ניטרה שהשיגה נקודה ראשונה אחרי רצף של שלושה הפסדים, בזכות 1:1 ופנדל של מיכאל פאשקו בדקה ה-94.

בליגה האוקראינית, מנור סולומון המשיך בכושר הלוהט וכבש לזכות שחטאר דונייצק במשחק נגד מינאז'. כמו בפעם הקודמת בה הבקיע נגד ריאל מדריד, שוב הקשר מצא את הרשת במשחק הליגה שאחרי והוא יקווה לעשות זאת גם נגד אינטר ביום רביעי הקרוב, כדי לעזור לקבוצה שלו להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. בסיום המשחק, קבוצתו ניצחה 1:5, הישראלי המוכשר השלים משחק מלא.

בליגה הסקוטית, היברניאן של אופיר מרציאנו התמקמה במקום השלישי בליגה, מתחת לסלטיק וריינג'רס, זאת לאחר 0:3 חלק על מאת'רוול. השוער הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות מוצלחות עבורו. בסרביה, ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד ניצחו 0:1 את צ'וקאריצ'קי. קפטן נבחרת ישראל רשם 57 דקות.

מרציאנו. במקום השלישי בטבלה | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

בפורטוגל, דור ג'אן נמצא חיובי לנגיף הקורונה ושיתף בחשבון האינסטגרם שלו: "פציעות הן חלק מהספורט, כמו שהקורונה היא חלק מחיינו בחודשים האחרונים. לצערי, השבוע חוויתי את שניהם. זה התחיל בפציעה בקרסול לפני שבוע וקבלת תשובה חיובית לקורונה אתמול. חשוב לציין שאני מרגיש מצוין, ללא שום סימפטום. רעב לחזור ולעשות את מה שאני הכי אוהב. אחזור חזק יותר מאי פעם".

אחרי הידיעה של ג'אן, גם ויטסה ההולנדית הודיעה כי המגן אלי דסה נמצא חיובי לקורונה. באוסטריה, דור חוגי כבש הערב את שערו השביעי העונה בבונדסליגה, קבוצתו סנט פולטן ניצחה 0:4 את אלטאך, אקס מכבי פ"ת שיחק 90 דקות, בישל את השער הראשון במשחק וכבש את השני. במקביל, אדמירה של ג'וזף גנדה רשמה משחק אדיר עבורה וניצחה 0:1 מפתיע את זלצבורג. החלוץ נכנס למגרש בדקה ה-90.

ברומניה, ניר לקס פתח בהרכב של פטרולול והשלים 90 דקות בניצחון 0:3 על סלובוזיה, אשר העלה את הקבוצה של הקשר הישראלי למקום השמיני בליגת המשנה. בן לוי אגב לא נכלל בסגל. בארמניה, אלמוג אוחיון נכנס לנבחרת המחזור ה-14 בליגה, זאת לאחר השער שכבש ב-1:1 של לורי נגד פיוניק לפני שלושה ימים.

צפו בשער של אוחיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי