סולומון נזכר בשער שכבש במדריד נגד ריאל: "צעקתי לטטה שימסור לי"

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

כמעט חודשיים אחרי ה-2:3 של אלופת אוקראינה על הבלאנקוס, הישראלי שחזר את הערב הקסום: "הרגשה מדהימה, אני חושב שזה אחד הניצחונות הכי גדולים של שחטאר דונייצק בהיסטוריה"

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק עדיין מתקשה לעכל את שני הניצחונות הגדולים שלה על ריאל מדריד, 2:3 ו-0:2 שהשאירו אותה בתמונת העלייה לשמינית הגמר על אף שחטפה 6:0 ו-4:0 ממנשנגחדבאך וגם מול אינטר סיימה באוקראינה ב-0:0 בלבד.

לקראת מחזור ההכרעה ביום רביעי, אלופת אוקראינה, שנהנתה משני שערים נפלאים של מנור סולומון במפגשים נגד הבלאנקוס, במקום השני עם 7 נקודות, מעל ריאל מדריד לאור מאזן המשחקים ביניהן ומקדימה בשתי נקודות את אינטר, אצלה תתארח השבוע.

עד ששחטאר תצא לאיטליה למשחק הקריטי, היום העלה המועדון סרטון מתוך מגזין ליגת האלופות ובו מנור סולומון יושב לצד טטה, שניים מכוכביה הצעירים של הקבוצה, ויחד הם ניסו לשחזר את ההישג במדריד, שם ניצחו 2:3 בסיבוב הראשון: "לשחק בליגת האלופות זה מאוד מיוחד, אתה שומע את ההמנון ויודע שאתה חלק מהטופ העולמי. אחר כך אתה פשוט רוצה לשחק ולהראות את עצמך ברמות הכי גבוהות", אמר הישראלי.

מנור סולומון חוגג עם טטה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

סולומון גם סיפר על המהלך הכביר שהסתיים בשער שלו במדריד: "אני חושב שעברתי שני שחקנים בהתחלת המהלך, ראיתי תנועה גדולה של טטה ומסרתי לו ואני רצתי קדימה. צעקתי לו 'טטה, טטה' והוא מסר לי בחזרה וזה הסתיים בשער נפלא. אני שמח שמהלך כזה הסתיים בשער שלי".

עוד אמר הישראלי: "להבקיע במדריד זו הרגשה מדהימה ואני חושב שזה אחד הניצחונות הכי גדולים של שחטאר דונייצק בהיסטוריה, אז אנחנו גאים להיות חלק מההישג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי